Hoi, Gister hebben we voor onze zoon een nieuw pak Nutrilon Forte gekocht. Vandaag de hele dag van dat pak een fles gemaakt. En nu zie ik dus dat het geen Forte 1 is, maar Forte 2 (opvolg) Zou dit heel veel kwaad kunnen? Hij heeft het de hele dag prima opgedronken. Hij moet zo nog 1 voeding krijgen en iets anders heb ik niet in huis. Groetjes
Geen idee! Je kan altijd het cb bellen! Even doen misschien! jekan ook voeding bij de apotheek krijgen. Ken je niet iemand die dezelfde voeding geeft?
Toen Merel een maand of 3 was kwamen we erachter toen het pak leeg was . Het was niet 1 maar nummertje 2. Op het cb zeiden ze toen dat het voor een weekje geen kwaad kon. We hebben ook niks aan haar gemerkt .
@Merel: Heb je toen dat pak gewoon leeg gemaakt? Een aangebroken pak is geloof ik maar 4 weken houdbaar, vind het dan ook weer zonde om deze weg te moeten gooien natuurlijk. Heb net al wel een nieuw pak gekocht, deze keer wel nummer 1... Groetjes
ik heb hetzelfde gehad meid (die pakken lijken ook zo verdomd veel op elkaar en staan soms gewoon door elkaar heen)... met dat verschil dat ik er pas achter kwam toen de helft al op was en ik echt wel (achteraf) kon merken dat de kleine gewoon krampjes had van die voeding...het is een stukje zwaarder dan de 1 en dat merk je zeker als je zoals ik eerst bv gaf wat heel licht verteerbaar is... ik heb toen 's avonds laat toch nog de hulplijn van nutrilon gebeld en hen het uitgelegd en behalve dat het waar "zwaarder" is voor de kleine en ze er krampjes van kunnen krijgen (wat zoë) dus kreeg houden ze er niets aan over...het zou anders zijn als je het lange tijd achter elkaar zou geven...dan zouden de niertjes te snel te veel belast raken maar dat is toch echt nog niet het geval bij jou meid.... tis zonde van het geld maar tja er zit niets anders op dan direct de "goede" halen...je zou eventueel als je het zonde vindt om weg te gooien beide met elkaar kunnen mengen...1 of 2 schepjes van de 2 en de rest van de goede.... al moet ik zeggen dat ik de rest van het pak wel heb weggegooid en dit niet gemengd heb...maar dat is aan jouzelf natuurlijk om te bepalen of je dat wel of niet doet... succes
Gelukkig ben ik niet de enige "domme" mama. Inderdaad Smoekie, die pakken lijken zo veel op elkaar. Heb vanmorgen meteen het goede pak gekocht. Het is inderdaad sonde om het pak weg te gooien, maar goed wil ook niet dat mijn manneke weer krampjes gaat krijgen. Wie weet kan ik nog iemand blij maken met het pak. Groetjes
idd en het scheelt ook nog eens wbt leeftijd, die van jou is nu 17 wkn en die van mij was 3,5 week dat scheelt ook nog eens, die van jou zal het beter kunnen verteren omdat die al bijna die pakken mag hebben maar bij die van mij kon ik het dus wel heel goed merken (achteraf bekeken)... nou ja het scheelt, zo'n fout maak je ook maar 1x
Ik heb ook wel eens 2 gehaald, maar kwam er nog achter voor ik het pak had opengemaakt, maar bewaard, want ze was toen toch 5 maanden en weer een 1 gekocht.