gisteren 3e echo gehad, kindje erg rustig?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door tukker, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    hallo meiden,

ik had gisteren eigenlijk de 1ste normale controle,
    maar toen een stagiere het hartje probeerde zoeken kan ze hem niet vinden. toen heeft ze er een hogere bij geroepen, en die zij dan gaan we toch ff een echo'tje doen. want ze hebben daar 2 dames die bijde echo's doen. dus bij ons zijn ze makkelijker daarmee! dus ik in een beetje spanning wachten:D. eenmaal de kamer binnen en het apperaat op mijn buik, zag je het hartje al meteen kloppen:)!
    en ook geluisterd! echt wel een krachtige hart slagje. alleen het kindje lag erg rustig en veroerde zich bijna niet toen ze op mijn buik drukte, tilde heeel iets zijn hoofdje op. en sliep vervolgens vrolijk verder, in de zelfde houding handje bij het hoofdje en knietjes opgetrokken echt schattig:):). ze heeft meteen het hoofdje opgemeten en het maagje en blaasje waren goed gevuld en het is al 8 cm groot! en alles liep zoals het moest op termijn!

2. Alita

Alita Niet meer actief

pf dat was ook schrikken even dan he?
    Mischien een rust momentje had je baby? Was gewoon aan het chillen!!!
    De eerst volgende keer dat wij mogen spieken zijn we ook bijna 13 weken verheug me ontzettend want je ziet veel meer nu he?

3. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    ja het was ff schrikken:$, maar wel erg leuk dat ik weer mocht spieken naar ons kleintje! je ziet echt zoveel meer op deze termijn. dan met de laaste keer dat was met 10+4. maar omdat ie zo rustig lag hebben we alleen de zijkant gezien. maar toen ik buiten stond straalde ik weer helemaal:).

jij ook veel plezier en succes met de echo over ong 2 weken schat ik.

4. Alita

Alita Niet meer actief

dank je, ja 10 maart.....kan niet wachten!!

Deel Deze Pagina