ik ken het ook ik heb negatief getest laatst. Of zal ik dan tevroeg getest hebben omdat mijn cyclus mogeljik langer is? dat kan toch of niet?
Ik ga morgen echt de HA bellen. want dit gaat zo niet langer, wordt echt gek van mezelf. ik zit in onzekerheid ik weet nu dat ik niet zwanger ben maar waarom wordt ik niet ongesteld Op dit moment kan ik alleen nog maar
meid ik leef met je m ee1! echt waar dat is zo frustrerend ik ken het precies wat dat betreft zitten we in het zelfde schuitje! suc6 meid!
Had het al in het andere topic gezet, maarreh, ff bloed laten prikken meid, dan weet je het zeker en loop je niet met testen te hannesen...
dankjewel.... jullie horen het wel als ik weer ongie ben (als dat ooit nog eens gebeurt) Bedankt voor jullie reacties het heeft me er doorheen gesleept. op dit moment kan ik niks positief zeggen dus zeg ik liever niks. :-#
Hoi daar Heb ook een curretage gehad en heeft bij mij 6 weken geduurd voor ik weer ongesteld werd.Na een miskraam is je lichaam helemaal van slag. Sorry, maar afwachten is het enigste wat je kunt doen en blijven klussen natuurlijk! Succes verder!
ja, met een bloedtest wel. Dan zien ze je hcg-gehalte en dan weet je of je al dan niet zwanger bent. Veel succes!
na mijn miskraam ben ik al een keer ongie geweest 4 weken erna. wel heel raar licht bloed en best wel lang ook. dus kan best zijn dat mijn cyclus van slag is. ach tis maar weer es afwachten.
dat wachten is zooo frusterend hej en dan steeds maar negatieve testen... ik hoop dat de HA een bloedtest doen voor je.. de mijne vond dat niej nodig en zei GEDULD... suc6