Mijn HA was een stuk liever, gaf me gelijk een papiertje mee, stond met 2 min weer buiten en heb niet eens hoeven te betalen (hier betaal je altijd van tevoren, krijg je later dan weer terug) voor de consultatie...
Ik heb de HA gebelt hij vond bloedtest nog niet nodig. Ik moet morgen ochtendurine inleveren en krijg ik als het goed is morgen ook de uitslag. Ik ben benieuwd.....
Jeetje fl3xgirl jij moet ook lang wachten he! Hoop dat je huisarts je morgen wat duidelijkheid kan geven! groetjes
Ach ja... de uitslag weet ik al. Ben toch niet zwanger. Als het toch mocht blijken dat ik wel zwanger ben is het altijd meegenomen maar ik verwacht het niet. Zit z in een dubio. wel vaag streepje dan weer niks. dan weer symptomen van zwangerschap dan weer symptomen van ongie. Volgens mij is mijn lichaam aan het doordraaien. Anyway zodra ik iets weet en ik ben terug van mijn werk Zet ik het meteen hier neer
Oja helemaal vergeten de dokter zei ook nog dat de hcg niet meer van mijn mk kon zijn dus dat is inprecipe goed nieuws! \/
dit is zeker goed nieuws, dan moet het toch zo zijn dat je zwanger bent, want waarom test die ene apotheek test dan posi? Misschien is dat wel een hele gevoelige test en heb je gewoon een kindje in je buik... Ben benieuwd wat de urinetest morgen uitwijst....
ik ben nu weer zenuwachtig zodra ik het weet bel ik je meteen!:-D nadat ik bjorn heb gebelt natuurlijk
ik vind het ook zo spannend voor je... Nadat je naar iedereen hebt gebeld, moet je het hier ook even neerzetten. Ik vraag me dan toch ook af waar het licht streepje vandaan kwam, als het niet meer van de mk kan komen? Spannend!
mssn toch van de zwangerschap? ik weet het niet waarschijnlijk is dan de appotheek test erg gevoelig vergeleken met de kruidvat test. Ik wacht af ik heb in ieder geval weer een beetje hoop
@fl3xgirl Spannend hoor meid ik ben super benieuwd wat er bij de test van ha uit komt , ik hoop voor je positief ! L.sybje
ik hoop voor jou dat het geen vals streepje was, maar dat de test echt positief zal zijn! Hou er wel rekening mee dat het toch nog een vals lijntje kan zijn. Ik wil je helemaal niet ontmoedigen, maar ik was net als jij enkele maanden geleden heel erg blij, maar het bleek een vals lijntje te zijn Maar ik ga duimen dat het voor jou wel positief is!
Nou heeel veeeel suc6 met wachten allemaal.....Ik test Over een paar dagen wel want ik durf niet te testen........Ik wacht wel op me menstruatie want ik ben toch niet zwanger,misschien heel stom maar ik heb er geen geloof meer in dit is nu ronde 10 en ik baal als een stekker!Veel suc6 allemaal Liefs sabrine
ik weet ook nog steeds niets hoor. Allen is me buikwel wat dikker geworden heb van die rode streepjes straie op me buik erg raar. ook kijk ik pleps uit me ogen volgens me vriend weet ni of het er mee te maken kan hebbe?