nee das niet stom, maar het helpt misschien voor jezelf, als je duidelijkheid hebt, want dat wachten is ook niets, toch?
jaah ergens word ik er gek van. Maar ergens zegt het me ook van juud volgnes mij ben je gewoonz awnger zon stemmetje kennen jullie dat? mis moek eerst nog maar een test halen maar dat doek ni hier in me woonplaats want dan gaat het hard
@ juud: Ik zou toch ff de huisarts bellen hoor! Anders idd nog ff een testje halen. Je kan ze ook hier t forum bestellen, dan hooft niemand er van te weten (altijd lastig als je in een klein dorp woont!) Succes
jaah idd ik zal nog maar even zon ding halen straks in zwolle dat komt wel goed. Jah kben dat geroddel onderhand wel eens zat hier in het kleine stadje word je niet goed van joh! altijd wat.
nou..... daar ben ik dan. ik heb de uitslag gekregen. en ik ben niet zwanger toen ik dat hoorde was het alsof ik helemaal nockout werd geslagen. maarja.... als ik over een week nog steeds niet ongie was moest ik maar weer gaan testen.....
He wat balen voor je fl3xgirl! Wat moest jenu precies doen van de dokter? Je kan toch niet weer testen over een week? Of moet je dan weer bij hem komen? @juud21: en heb jij al een testje gehaald?
moet gewoon weer testen maarja... ze zeiden dat het waarschijnlijk kwam dat ik overtijd ben doordat ik erg heb gestrest op mijn werk en een inzinking heb gehad ik zie wel hoe het loopt.....
nee ik heb nog geen test gehaald heb er nog niet de kans voor gehad vandaag was erg druk. heb nu last van een koortslip kan het zijn dat je als je zwanger bent ookg evoeliger bent voor zulke dingen?
heej, lekker vaag weer... hoezo weer testen volgende week, is dit dan toch nog niet zeker? waarom laat ie je niet gewoon bloedprikken, dan weet je het tenminste zeker... en stress, tja, het kan idd daar door komen, maar waarom zegt ie dan dat je volgende week weer moet testen. Nou, je merkt het al, ik vind niet dat de ha veel duidelijkheid heeft gegeven voor je. Succes maar weer, spreek je snel!
Ik snap niet waarom die dokter zo moeilijk doet, hij kan je toch wel even laten bloedprikken, dan weet je het toch zeker, zo blijf je in onzekerheid zitten, als je nu meer weet heb je ook niet zoveel stress en dan is de kans dat je menstruatie krijgt ook groter natuurlijk. Wat kunnen sommige dokters toch ontzettend moeilijk doen.
Ja ik heb toevallig ok een hele lieve dokter, maar ken ook veel mensen die een dokter hebben die minder leuk zijn.
ik hoop dat mn dokter lief is, dat als ik dit krijg, ik gewoon een bloedtestje mag doen, want dit is zoooooo irri! Hoe is het nu fl3xgirl? NOg steeds niet ongie? Ben benieuwd...
YESSSSSSSSSSSSSSSS.... ben eindelijk ongie geworden! klinkt misschien raar dat ik zo blij ben dat ik ongie geworden ben. maar ik was egt bang dat er iets aan de hand was met mij. Dus ik kan weer aftellen!
hey meis wel balen zeg ! maar je weet wel even waar je aan toe bent ! succes met de volgende ronde ! L.sybje