wie ook zwangerschapsuitkering EN zes-uitkering???

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door fafje, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

Titel zegt het al!

Ik ben benieuwd hoe procent je krijgt van je freelancewerk?? Ik bedoel je "normale" zwnagerschapsuitkering is 100%...maar heo berekenen ze je werk als zelfstandige???

Hoop dat iemand me dit kan vertellen!!??

thanks~!

2. fafje

fafje Niet meer actief

weet niemand dit???? Ik heb al gebeld met het uwv..maar zij zeggen "we kijken naar al je werk en dan een gemiddelde"
    Dus niemand hier werkt als freelancer erbij?

3. Annebe

Annebe Actief lid

14 mei 2010
    135
    0
    0
    Misschien even het UWV bellen, zij kunnen je daar denk ik gelijk antwoord op geven.
    Ik heb ook wat vragen betreft mijn eigen bedrijf, het urencriterium en de uitkering.

4. fafje

fafje Niet meer actief

Ja maar zij kunnen pas antwoord geven als ze mn gegevens binnen hebben, dus dan weet ik het pas wanneer mn uitkering uitgekeerd wordt...
    maar ik dacht mss kan iemand hier een indicatie geven...zo van aan freelance werk heb je X verdiend...en X% kreeg je uitgekeerd...
    Ik wil weten in wat voor mate er iets gemiddeld wordt uitgerekend...
    hmmm mss een lastige vraag

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou met gewoon werk krijg je ook een gemiddelde (ik werk in de zorg onregelmatig dus ook elke maand anders)

Ze kijken naar de laatste 6 maanden, tellen dat bij elkaar op delen dat door het aantal werkdagen en dan heb je t gemiddeld dagloon dat je krijgt.

Je krijgt van te voren een brief over de hoogte van je uitkering.
    Mss bij jou wel t zelfde

En anders eens op uwv.nl kijken daar staat normaal wel heel uitgebreid antwoord op heel veel vragen

Deel Deze Pagina