Koen is alweer bijna 1 maandje oud en moet weer gaan denken aan anticonceptie. Ben gisteren (volgens mij) weer voor het eerst ongesteld geworden. Hiervoor was ik aan de pil en kan daar nu wel weer mee beginnen maar zou ook graag anderen ervaringen willen horen. Van spiraaltje of zo of de nuvaring. Kunnen jullie me iets meer vertellen? Gr Otje
Mironigyon 30 heb ik altijd gebruikt. en had nooit ergens last van. Maar dat ligt bij somigen weer anders die kunnen er niet tegen. Anders even naar je HA die weet wel welke bij jou past. XXX Gusam
Ik heb Implanon, dit is een staafje in mijn bovenarm waar telkens net genoeg hormoon wordt afgegeven om een eisprong te onderdrukken. En in mijn geval, geen eisprong, ook geen ongie, al sinds de plaatsing (eind mei 2006) geen druppel bloed meer gezien Groet van Kiki
ik heb zoals je weet vorige week het mirena spiraal laten plaatsen en heb er nu totaal geen last van, het plaatsen was even niet lekker maar ben er nu 5 jaar vanaf en al hij eruit moet ben je gelijk weer vruchtbaar.
Ik gebruik de nuvaring. Ideaal je hoeft er niet aan te denken. Je kan je ook opgeven voor sms service (gratis) dan krijg je op tijd een smsje wanneer hij eruit of erin moet. Liefs Stasia