Bruinverlies na MK, mogen we er al voor gaan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Beginneling, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Even een vraagje. Ik heb bijna 1,5 week geleden een MK gehad, geen curretage. Het bloedverlies is nu overgegaan in bruinverlies, maar echt heel weinig. Af en toe ook helemaal niets. En dan ineens weer een paar druppels.
    We willen er graag weer voor gaan maar vraag me af of dat mag als je nog een klein beetje bruinverlies hebt? Weet iemand dat?

Ik weet wel dat als je bloedverlies hebt je het beter niet kunt doen i.v.m. infecties... maar bruinverlies is oud bloed toch?

Ik hoor graag hoe jullie daar mee om zijn gegaan!

2. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    hoi beginneling

ten eerste heel veel sterkte gewenst

jij zat ook bij de april mama's of niet net als ik ik heb 16 sept een mk gehad na een week hield ik helemaal op met vloeien.

volgens mij kun je beter wachten tot het helemaal gestopt is. Krijg jij nog een echo of je baarmoeder schoon is ? die hebben wij 30 sept gehad en daar was gelukkig niks meer op te zien. wij willen eerst weer een menstruatie afwachten tot we ervoor gaan.
    maar zodra het vloeien helemaal gestopt is kun je gewoon weer klussen.

hoeis het verder met je ?

3. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Hi Survivor,

Dank voor je reactie. Ik zat idd ook bij de april mama's... nu herken ik jou (naam) ook! Wat naar he? Jij ook veel sterkte, tis geen makkelijke tijd he? Ik heb het er best zwaar mee. Het is zo emotioneel, merk wel dat het beetje bij beetje beter gaat. En met jou?
    Ik heb ook 30 sept. een controle echo gehad, deze was helemaal goed. Alles zag er perfect uit (bloedonderzoek + uitstrijkje ook). Dat was wel een opluchting, wou echt geen curretage.
    Heb jij curretage gehad of is het vanzelf gekomen?

Ik kan echt niet m'n menstruatie afwachten, te ongeduldig en het voelt voor ons goed om er gelijk weer voor te gaan. Maar inderdaad eerst maar even het bloedverlies / bruinverlies af wachten...

Weet je dat wij de laatste 2 van de april mamma's zijn die zijn 'afgevallen'? Ik ging daar nog eens op kijken, gezellige boel... pffff, wel emotioneel dan. :(

4. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    ja klopt had ik gezien dat wij de laatste 2 zijn die afgevallen zijn ik heb er van de week ook even gelzen maar dat is idd niet makkelijk. Met mij gaat het op zich wel goed maar kan ook echt niet wcahten om weer te beginnen. Bij mij is het ook vanzelf gekomen gelukkig want ik was als de dood voor een curetage !
    en ik heb in totaal maar 1 weer gevloeid en toen was het klaar.

Deel Deze Pagina