Ben benieuwd hoe het is gegaan, hoop dat het is meegevallen. Ik ben net bij de gyn geweest, m'n baarmoeder is schoon! Zo dubbel, maar ben er erg blij om. Fijn dat m'n lichaam het dan toch nog zelf heeft gedaan en dat ik geen curretage meer hoef.
Beginneling,gelukkig dat je nu schoon bent.Wel dubbel ja,maar toch fijn dat je lichaam het zelf heeft gedaan.Ik hoop dat het bij mij donderdag niet nodig is en dat het bij mij ook schoon is. Eleni,ik hoop zo dat je naar omstandigheden goed voelt.
Hoi Eleni, ik hoop dat het vandaag (naargelang de omstandigheden) goed verlopen is en dat je nu misschien ook wat rust zult kunnen vinden... Laat je nog weten hoe het met je gaat als je je weer een beetje beter voelt? Liefs, Sunnyke
Hoi Meiden, Het is eindelijk voorbij! Ik was gisteren om 9 uur 's ochtends in het ziekennhuis! Uiteindelijk werd ik pas om 17 uur geholpen...duurde erg lang (veel spoedjes tussendoor)maar de curettage is me 100% meegevallen! Alle verpleegkundigen waren erg lief en meelevend, zelfs in de OK! Bij me op de kamer lag ook een vrouw die een mk had en ook gecuretteerd moest worden. We hebben lang gepraat over wat ons was overkomen en konden veel troost bij elkaar vinden! Mijn vriend was de hele dag mee...echt mijn rots in de branding! Ik heb nu het gevoel ongesteld te zijn, maar ik verlies geen bloed meer! Gister na de curettage verloor ik nog wel een klein beetje, maar dat is nu over.... daar ben ik erg blij mee! Ik ben blij dat nu alles 'klaar' is, nu kunnen mijn vent en ik weer in de toekomst gaan kijken! Wat ik wel heb is dat lege gevoel in me baarmoeder! Het is een gek idee dat daar niks meer in zit....... @ Marina99: Lief dat je aan me dacht! Dank je wel! Hoe is het met jou? @ Beginneling: Ook lief van jou, thanks! Wat fijn dat je lichaam het helemaal zelf voor elkaar heeft gekregen! Nu kun je tenminste ook verder.... @ Sunnyke: Dank je wel meis! Hoe is het met jou? Jij moet vandaag naar de Gyn he? Spannend hoor.... Ik hoop voor je dat, net als bij beginneling, je lichaam het helemaal zelf kan doen! Laat je ook weten hoe het met jou is gegaan? Meiden, ontzettend bedankt nogmaals! Liefs en een dikke knuffel van mij!
Eleni,balen dat je zo lang moest wachten.Ben je helemaal onder narcose geweest en mocht je snel weer naar huis? Morgen moet ik naar de gyn,als het niet schoon is word ik gecurreteerd. Ben er erg bang voor ,want weet ook niet hoe zoiets precies in zn werk gaat(mankeer nooit wat eigenlijk)Moetje zelf nog iets meenemen van huis?Of mag je gewoon je kleren aanhouden?Hopelijk is het niet nodig,afwachten maar. ben erg zenuwachtig... Gr Marina
Hoi Marina, Je hoeft echt nergens bang voor te zijn hoor! Het idee van een curettage is eng maar in feite maak je er niks van mee (als je volledig onder narcose bent natuurlijk). Zelf ben ik onder narcose gegaan! Ik zal even uitleggen wat er bij mij precies is gebeurd, maar hoop natuurlijk dat jou lichaam het toch zelf heeft gedaan: Verstandig lijkt het me wel dat je iets meeneemt om je een beetje te 'vermaken' (boek, tijdschrift....)Ik was dat vergeten . Spoedjes hebben voorrang en daardoor kan het erg uitlopen! Je zit in dagbehandeling dus je hoeft zelf geen pyama of zo mee te nemen! Op het moment dat je bijna aan de beurt bent krijg je paracetamol en een rustgevend middel toegedient. Je moet je dan uitkleden (alles uit) en een ziekenhuisjurkje aandoen! Vervolgens wordt je naar de OK gereden. Als het goed is doet het rustgevende middeltje zijn werk en ben je niet angstig meer! Eenmaal in de OK, wordt je in slaap gebracht. Je maakt er echt niks van mee...je wordt eigenlijk net zo snel weer wakker in de uitslaapkamer, bedekt en al! Je hebt helemaal niet het idee dat je 'poedetje naakt' was! Pijn doet het absoluut niet! Daarna wordt je weer naar de afdeling gebracht, moet je even eten en drinken...nog eventjes plassen en als je daarna nergens last van hebt mag je gewoon naar huis! Ik was binnen een uur nadat ik uit de narcose kwam weer thuis! Dus dat is vlot! Héél veel sterkte voor morgen bij de Gyn! Hoop dat alles er goed uit is gekomen! En echt....je hoeft niet zenuwachtig te zijn! Liefs Eleni
bedankt,er is mij verder niks uitgelegd nl.Alleen dat even in slaap word gebracht.Je hebt me wel een beetje gerustgesteld hoor. Nou,ik laat het morgen wel weten ,hopelijk ben ik schoon.
Hoi, @Eleni: ik ben zo blij voor je dat het eindelijk achter de rug is, en dat het goed is meegevallen! Wel lief dat je vriend je de hele dag heeft gesteund he . Vanaf nu zullen we fijn verder kletsen in het clubje van "zwanger worden na MK", goed? @Marina99: veel succes bij de gyn morgen, ik hoop dat je toch niet nog die curettage gaat nodig hebben! Liefs, Sunnyke
Ja dat is een goed idee! Zwanger worden na mk klinkt beter dan steeds naar de miskraam gaan Liefs Eleni
Een uur moeten wachten tussen zwangere buikjes en baby 's,maar geen curretage nodig Was nog wel iets te zien,maar heel weinig.dus dat komt er uit wanneer ik ongi word. ben wel opgelucht dat dit nu voorbij is.
Oooow Marina, Wat geweldig dat je lichaam het helemaal zelf gedaan heeft ! Pfff...is echt een opluchting voor je zeker? Weet je al wat je verder gaat doen? Ik vondt het trouwens bij de gyn ook erg vervelend om tussen de zwangere buiken te zitten....(nou ja, vervelend is een groot woord...maar wel ongemakkelijk!) Ach meid, onze tijd komt echt nog wel! We moeten proberen de hoop niet op te geven! Ik ben iig héél blij voor je dat je niet gecuretteerd hoeft te worden Liefs Eleni
ja,is zeker een opluchting,die zwangere buiken ,voel me dan toch ongemakkelijk..Maar die babytjes ,zo lieff! Krijg het zoo benauwd bij het idee van weer de mmm ingaan ,maar ook benauwd bij het idee van geen kindje.Nu even rust,mag trouwens ook nog niet meteen beginnen met de mm,moet cyclus rust tussen zitten. Heel veel succes jullie allemaal!
Hoi Marina, fijn dat je geen curettage meer nodig hebt! Hopelijk zitten we over niet te lange tijd allemaal zelf met een dikke buik in die wachtkamer he Even pauzeren is volgens mij wel goed om zowel lichamelijk als geestelijk weer de batterijen op te laden, wie weet lukt het erna zonder veel hindernissen meid! Liefs Sunnyke
Ja meid, ik zou ook benauwd zijn als ik in jou schoenen zou staan.... Maar ik ben ervan overtuigd dat de volgende keer voor jou snel gaat komen en dat je 40 weken later ook zo'n lief baby'tje mag vasthouden! Het gaat goedkomen....het moet zelfs goedkomen! Ik heb er vertrouwen in! Ik wens jou ook héél veel succes, en laat af en toe eens weten hoe het met je gaat @all: Alles is nog bij ons allemaal ontzettend vers...en we hebben allemaal nog verdriet met wat ons is overkomen, maar ik wil dit wel nog even kwijt! Ontzettend bedankt voor jullie virtuele steun! Het klinkt raar, maar ik heb echt een hoop gehad aan jullie steun! Het is fijn (en tegelijkertijd gun je het de ander weer niet) om te weten dat je niet de enige bent die in deze situatie! Ik heb me heel wat minder alleen gevoeld met mijn probleem......dus nogmaals BEDANKT!! Liefs Eleni
Lieve Eleni, Ik lees in je onderschrift dat je inmiddels gecurreteerd bent. Ik hoop dat je het een plekje kan gaan geven en dat je snel een gezonde zwangerschap mag gaan krijgen. Sterkte nog en dikke knufs