Tja dan zou ik het ook gaan proberen idd. Maar mijn zoontje drink nog steeds 150 cc. 180 lukt gewoon niet :S
Ja apart he... Waarom ze dat zeg? Misschien naar aanleding van een ander topic hier?? Maar daar heb zij niets in gezegd..
Ach joh niets van aantrekken das gewoon aandacht trekkerij Ik heb Nina gisteravond toch nog maar wat gegeven ze werd een beetje wakker om 23.00 uur. Ze heeft 165 opgedronken en heeft toen heerlijk geslapen tot vanochtend 07.00. Hoe is t bij jullie gegaan?
Heej Pioen, Dan is ze er toch niet klaar voor maar je heb het geprobeerd he. Ik ging het niet proberen hoor, maar hij kreeg wel een fles van 210 ipv 180.. Hij sliep door tot half 9 vanmorgen en nog dronk hij zijn fles niet leeg. Dus waarschijnlijk kan ik over gaan op 4 flessen, maar dan niet om 19.00 de laatste fles maar bijv. om 21.00
Inderdaad. Mensen die zich vervelen... Ik ga het morgen echt even goed bespreken wat ik ermee moet doen bij het CB want hij is aan iets anders toe, dat voel ik. Heb wel veel aan de tips hier. Wat een paniek zeg.
Kom net van het CB af. Had gister even een test gedaan en de fles van 23.00 er gewoon af gehouden: Hij heeft geslapen van 20.00 tot vanmorgen 08.15! Lijkt me duidelijk dus. De fles mag er nu af. Ook weer z'n prikjes gehad...