zijn er hier meer die als ze harde buik krijgen ze het ook in hun hoofd voelen? Afgelopen week had ik meer last van mn hoofd dan van mn buik als ik harde buik kreeg
Dat is volgens mij niet normaal hoor.. zou dat niet met je bloeddruk te maken kunnen hebben? Ik zou het iig even voorleggen bij je VK. ik heb er nog nooit van gehoord..
heb het van de week gevraagd toen ik op controle was of dat dat kon en ze zei dat meer vrouwen er last van hebben maar ik heb het nog nooit gehoord. Ben alleen vergeten te vragen hoe dat kan, zat zelf ook aan bloeddruk te denken (heb een lage bloeddruk)
Ik herken er wel iets in... Ik heb ook een lagere bloeddruk (105/70) en als ik een gespannen gevoel in mijn buik voel (ik denk harde buik) dan begint het in mijn hoofd ook te kloppen of dan word ik een klein beetje duizelig. Eigenlijk nooit over nagedacht dat dat er misschien niet bij zou horen...
ik heb dat ook gehad met mijn tweede zwangerschap. Ik werd dan duizelig en voelde het in mn hoofd. En ik werd dan ook erg benauwd. Mijn bloeddruk was overigens helemaal goed. Hele zwangerschap lang. Maar je bloeddruk 'n keer xtra laten meten bij de dokter of verloskundige is altijd goed natuurlijk