Wat moet ik nu doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jennie72, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Dames ik heb twee keer een test gedaan en allebij positief, NU wil ik het heel graag hier melden. Maar durf dat nog niet zo. :rolleyes: Ik wil graag bewijs aan jullie laten zien, dus wat te doen ,wachten en over een paar dagen nog eens testen zodat hij nog duidelijker is,of nu hier vertellen? wat vinden jullie? Help even. jennie

2. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Positief = Positief...... Van HARTE! (Misschien kun je een foto maken van de test als je bewijs wil laten zien... Maar hoeft niet van mij hoor!)

3. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Dat wil ik ook heel graag, dat is het hem nou juist. Die camera van mij is niet goed. :( Ik zal morgen eens kijken ofdat het dan lukt.
    jennie

4. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Lieve meid, doe een digitale test, dan weet je het zeker...ik hoop het echt voor je! Jammer dat je camera het niet doet, het hielp mij heel erg toen anderen hier op de site van mijn test zeiden dat'ie positief was, ik durfde het zelf niet goed te gloven! Heel veel succes...

5. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi ja daarom juist. Ik ben heel voorzichtig maar aande andere kant misschien te voorzichtig. Hij was echt positief allebij. Daar ligt het ook niet aan. IK zou kunnen kijken ofdat ik de camera van manlief mag lenen.
    ;) jennie

6. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    oh jenny meis!Ik ga heel hard voor je duimen!Maar volgens mij is twee strepen gewoon positief hoor!oh ik hoop het zo voor je!Komt er voor jouw ook eindelijk een mooie en goede tijd!

dikke knuffel

7. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Jeetje meid dat lijkt mij goed nieuws!
    Maar snap ook heel goed je onzekerheid.....misschien dat je gewoon morgen nog eens test en het dan toch op je in moet laten werken want positief is positief meid!
    Wil je eigenlijk heel vorozichtig feliciteren ;)

8. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Bedankt he, ja ik moet het nog laten door dringen denk ik. Ik ben als de dood dat het weer fout gaat weet je. En dan heb ik het hier al gemeld en dat wil ik niet. Maar aan de andere kant, kriebelt het heeeel erg. Pfffff lastig hoor. :rolleyes:

9. jovalene

jovalene Actief lid

17 apr 2007
    243
    0
    0
    ik feliciteer je alvast voorzichtig

10. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ik heb met mijnzelf deze afspraak gemaakt dat ik morgenochtend nog een test doe, als hij weer positief is dan kom ik me melden. ;)
    Das beter zo denk ik. ja dat doe ik. Wat lonkt die banner zeg. Maar ik ben verstandig.

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    streepjes zijn streepjes...dusvan hart!

12. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch

13. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Nee die banner heb ik nog niet nee, maar lonkt wel. Als die camera nou goed was dan zou ik hem er zo opzetten ja. Ik ga manlief lief aankijken, om die te gebruiken. :rolleyes: :rolleyes: jennie

14. jovalene

jovalene Actief lid

17 apr 2007
    243
    0
    0
    ik ben erg benieuwd ;)

15. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    morgen weer een dag, laat ik nu maar verstandig zijn ook al is het nog zo moeilijk. :( jennie

16. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik wil je graag feliciteren maar zal dat nog maar niet doen. Je lichaam maakt toch anti-stoffen tegen het zaad aan?
    Ik duim in ieder geval voor je dat dit vruchtje wel blijft zitten. Succes de komende tijd. :thumup:

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Gefeliciteerd! Allemaal nog zo onwerkelijk hè? Was bij mij ook zo.. Het lijkt zo nep, alsof het gewoon niet mogelijk is dat je zwanger bent! Maar als je een positieve test in je handen hebt, dan ben je écht zwanger!

Geniet er lekker van! :D

18. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    He daar klopt, daarom wat zou ik graag die banner nemen, maar dat doe ik morgen als alles goed is. HOe is het met jou? ik ben niet veel aanwezig hier meer maar ik lees soms nog wel mee. Bedankt he. jennie

19. Patriciaaa

Patriciaaa Actief lid

19 jun 2005
    198
    0
    0
    Volgens mij heb je het nu al verteld :rolleyes:

Als ie duidelijk positief is ben je toch zwanger lijkt me?
    Gefeliciteerd

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    2 streepjes is positief! gefeliciteerd! :D
    ik zou als ik jou was een digitale test doen, dan is het duidelijk!

groetjes rebbel

Deel Deze Pagina