Wat moet ik nu doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jennie72, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Als je de digitale test van CB uit elkaar trekt, heb je gewoon weer een test met 2 streepjes.

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Jennie, meid ik hoop zo voor je dat het goed komt. Gun het je van harte. Dus laat het hier even weten morgen wat je hebt getest en ik heb echt geen foto nodig hoor om me te overtuigen. geloof je zo ook wel. En daarom wil ik je nu eigenlijk al voorzichtig feliciteren!

3. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Nou Jen ik hoop dat het nu een keer goed zit. Volgens mij ben je vrijwel elke ronde zwanger geraakt, dus het wordt hoog tijd dat je eens tonnetje rond word.

4. Sanny

Sanny Niet meer actief

Jennie wat ik me wel afvraag, na hoeveel uur heb je deze keer de test afgelezen?
    Ik hoop dat deze keer de 2e streep wel echt is en dat je je aan de gebruiksaanwijzing hebt gehouden en niet weer na 1 uur het resultaat hebt afgelezen.
    Die gebruiksaanwijzingen zitten er niet voor niks bij he ;)

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik zag in jouw fotoalbum dat er wat foto's staan, Kun je de testen niet met de camera fotograferen die je toen gebruikt hebt? Sorry, maar ik krijg het idee dat je bij je eigen vent moet smeken om een foto met "zijn" toestel te maken (vind je dat niet raar? Ik wel!)

Je testen waren allebei positief toch? Gefeliciteerd met je zwangerschap.

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nu, Jennie, alvast een voorzichtig proficiat....en uh, ik zou man ma's camera gewoon pakken...:)

7. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Jennie, ik zie een zwanger-banner onder je bericht staan. Begrijp ik het goed dat je nog eens getest hebt?
    Nou, gefeliciteerd dan maar.

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Op verzoek gesloten

Deel Deze Pagina