wat moet ik nu doen ???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door asjuh, 26 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    afgelopen Maandag ben ik naar de huisarts geweest omdat ik verschrikkelijk hoest en daardoor moet overgeven ...ik had een antibiotica kuur gehad , de dokter wilde eigenlijk een zwaardere geven , maar ivm een eventuele zwangerschap moest ik het met die doen ....

    Vrijdag terug geweest (dag 29 van cyclus), het was ipv beter alleen maar slechter geworden met mijn longen ..moet foto`s laten maken van longen omdat hij iets hoort wat er niet hoort te zitten , heb ook prednison gehad en een zware puffer (wat ik allemaal geen 1 van alle mag gebruiken) inmiddels is dag 31 van mijn cyclus er , een negatieve test gedaan ...maar hoest erg veel en geef alles over .en ik kan verder niets innemen omdat er geen duidelijkheid is ..wat kan ik nu het beste doen :cry: ...
    sorry voor het lange verhaal , maar misschien hebben jullie er wel ervaring mee
    liefs asjuh
     
  2. Duim

    Duim Actief lid

    28 dec 2005
    162
    0
    0
    Groepswerker Jeugdhulpverlening
    Nou meid, wat een ellende! Het lijkt erop dat je een flinke griep te pakken hebt met zover ik begrijp uit je verhaal een longontsteking. Kan je hierin helaas geen advies geven wat het beste voor jou zal zijn. Heb je dit al met je huisarts besproken? Heb zelf wel eens prednison gehad. Is echt een paardemiddel en lijkt me absoluut niet verstandig om te gebruiken als je zwanger bent.

    Heel veel sterkte en hoop dat je je gauw weer beter voelt!
     
  3. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    net huisartsenpost gebelt ...moet om 7 uur daar zijn ...ben benieuwd wat ze gaan doen ...word vervolgt......
     
  4. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Meid toch wat een ellende,ik kan je hier helaas niet mee helpen maar wens je wel heel veel sterkte toe en dat je maar snel beter mag worden :)
     
  5. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje, kunnen ze geen bloedtest doen? Ik hoop dat het snel beter met je gaat.
     
  6. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Jeumig ik hoop dat het allemaal goed gaat...
     
  7. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    beterschap meis, en dat je maar snel weer op de been bent.
     
  8. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    nah ....hier ben ik dus helemaal niks mee opgeschoten :cry: Mvr. u bent benauwd ( gvd alsof ik dat niet weet ) ...ik wil pillen voorschrijven ...maar of die helpen ..dat weet ik niet :confused: ...uhm ..ja maar dat wil ik eigenlijk niet ...kunnen we niet beter eerst uitsluiten (of bevestigen) dat ik zwanger zou kunnen zijn ...ja mev. maar het is Zondag ( goh ik had te maken met een bijdehandje) en dan kunnen ze niet zoveel op het ziekenhuis ...humz ...ja maar als het echt niet gaat vanacht dan ....uhm ja mevr. dan kan u het beste langs de EHBO ...dus ik heb me maar aflaten schepen met een drankje :( morgen moet ik wel naar de huisarts om hcg eventueel te laten prikken ...pfffffffffffff
    greetz asjuh
     
  9. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    jeetje zeg wat een muts!!!! nou ik hoop dat je HH snel weet hoe en wat dat je weet waar je aan toe bent en of je wel of niet iets kunt gebruiken!!

    beterschap en sterkte meid
     
  10. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    thx neeltje..xx asjuh
     
  11. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Veel beterschap Asjuh,
    Hopelijk voel je je snel weer goed.
    Liefs Hope
     
  12. Duim

    Duim Actief lid

    28 dec 2005
    162
    0
    0
    Groepswerker Jeugdhulpverlening
    Nou Asjuh, sterkte dan maar! Hoop dat je de nacht een beetje doorkomt.
     
  13. peeetje

    peeetje Fanatiek lid

    3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ``maar het is Zondag en dan kunnen ze niet zoveel op het ziekenhuis ...humz ????????

    wat is dat nou voor onzin???
    zo`n goede smoes heb ik al tijden niet meer gehoord!
    er zijn altijd mensen op het lab aanwezig 24 uur per dag 7 dagen in de week.. en er is heus wel een verpleeger(ster) te vinden die kan prikken toch??
    ik kan me soms kapot ergeren aan die uitspraken.
     
  14. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    nah Peetje zoiets had ik ook ..anyway slechte nacht gehad.. vanmorgen huisarts gebelt en die zeiden gelijk we laten even bloed prikken op hcg ..vandaag eind van de dag of morgen de uitslag ...zodat ik zo snel mogelijk aan de medicijnen kan beginnen ..

    greetz asjuh
     
  15. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoop dat je snel de uitslag weet dan Asjuh .
    Laat je het weten :(:
    Vind wel dat die arts ( weekend arts dus ) niet op haar plaats zit :)
    Als ze geen zin heeft in dit werk moet ze het niet doen en niet patienten met een kluitje het riet in sturen pf .
    Heel veel sterkte en succes in elk geval

    Groetjes Joyce
     
  16. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    yep als ik iets weet ...dan zijn jullie de eerste die het na mij weten ;) ..zelf ga ik er niet vanuit dat er hcg wordt gevonden in het bloed , maar dan kan ik wel meteen aan mijn gezondheid gaan werken
    greetz asjuh
     
  17. nijn33

    nijn33 Lid

    27 mrt 2006
    5
    0
    0
    Singapore
    Neem in ieder geval lekker rust, luister naar je lichaam, je lichaam geeft aan dat er iets niet goed is. Paar daagjes onder de wol doen misschien wel wonderen. Helaas luisteren we tegenwoordig niet meer naar ons lichaam, meteen medicijnen e.d..

    Onder de wol, goed boek mee en een paar dagen daar blijven is mijn devies! Ziek is ziek.....
     
  18. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    @Asjuh,

    Doe het rustig aan meid! En laat het ons weten wanneer je de uitslag hebt! Heel erg veel sterkte toegewenst!

    Liefs
     
  19. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    @Asjuh,

    Doe het rustig aan meid! En laat het ons weten wanneer je de uitslag hebt! Heel erg veel sterkte toegewenst!

    Liefs
     
  20. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    bloeduitslag negatief geen HCG ..ook al verwachtte ik het wel ...toch is het een enorme teleurstelling ..het enige positieve is dat ik nu wel met de medicijnen kan beginnen ...
    greetz asjuh
     

Deel Deze Pagina