ik voel me steeds nu beetje dik buik geworden.. kzie net ook op de spiegel .. zijkant buik zag... rare buik had ik nog nooit gehad meestal gewoon plat buik.. ik ben al zwanger? Pfff
Ik had dat de vorige ronde ook (eerste ronde). Maar nu blijkt dat dat er bij hoort de dagen voor je NOD. Nu ook al redelijk opgezetten buik. Maar ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel betekent dat je zwanger bent!
Een week terug ofzo dacht je ook dat je zwanger zou zijn omdat je af en toe de pil was vergeten. Misschien een idee om eens een test te doen? Groetjes Jelske
Ik had voor nod ook een hele dikke buik....leek wel 4 maand zwanger. Blijkt dat meer hier wel last van hebben!
ja? ow ik wist niet.. ik had eigenlijk nog nooit voor NOD dikke buikje.. voglens mij... ik ga straks mijn buik foto laten maken oke
Naar de drogist gaan, een zwangerschapstest halen en lezen wat je moet doen. Als je denkt dat je een buikje hebt door een zwangerschap kun je nu ook wel al testen. Groetjes Jelske
ik kan deze al gewoon test doen? volgende week donderdag ongi te worden dus.. ik moet dan wachten tot volgende week of nie?
opw sorry ik heb net gekeken waar ie gebleven haha. blijkbaar die foto zit bij fotoalbum van dikke buik haha
Tja, een buikje heb je toch echt niet al een paar dagen na je eisprong hoor, als je denkt daardoor zwanger te zijn is dit toch al een paar weken dus mogelijk vanaf je vorige cyclus. Dus of je bent zwanger en dan kun je nu wel positief testen, of je bent niet zwanger maar dan is je buikje toch echt van iets anders (darmen, iets teveel gegeten?) Groetjes Jelske
vorige ongi gehad.. maar wel af en toe raar gevoel in mijn buik en heel af en toe steken.. ik eet niet echt veel hoor hahaha.. ik weeg maar rond 53 a 55 kilo ofzo.. dus