ik heb vandaag erg slecht nieuws gekregen bij de gyn. De kans is groot dat ik in een vervroegde overgang zit (ben verdorie 34) Nou was er vandaag op de echo wel een eitje te zien van 17 mm. Dus misschien nu wel een eisprong.. nou springt hij waarschijnlijk in het weekend zei de gyn.. Dus hebben we huiswerk.. Alleen heeft het nieuws van vandaag me alle lust (letterlijk en figuurlijk) ontnomen... Terwijl ik besef dat dit misschien wel 1 van mijn laatste eitjes kan zijn.. Maar seks vandaag.. Ik moet er niet aan denken.. Bakkie.. Ik weet niet wat ik moet
dat is inderdaad minder leuk nieuws, kunnen ze je niet op de 1 of andere manier helpen? Kruip vanavond toch maar dicht tegen je ventje, huil uit op zijn schouder en wie weet krijg je toch nog zin
Ach meid toch... Dat is verschrikkelijk om te moeten horen. Is er geen medicijn of iets dergelijks voor om het te vertragen ofzo? Geen idee hoor, geen kennis van... Goed praten met elkaar hè!
jeetje... wat een verschrikkelijk nieuws!! Ik hoop dat jullie toch nog een wondertje mogen ontvangen!! Sterkte!!
wat een ***nieuws meid! Snap dat je er allemaal geen zin meer in hebt hoor.....bah wat is het oneerlijk!
oh wat rot! Maar ze zei de "kans is groot" en niet "je bent..." dus er is een sprankje hoop dat het niet zo is.. en je hebt nog een eitje die gaat springen.. Ik zo me erover heen proberen te zetten.. stel je doet het niet en je blijkt vervroeg in de overgang te zitten dan heb je voor altijd spijt.. Bah meid wat rot!! Hele dikke knuffel voor je!
Wat onwerkelijk... ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om te moeten nu. Sterkte en probeer er toch iets gezellig van te maken het weekend
He bah Nanette wat een verdrietig nieuws!! Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Luister naar je gevoel en geef toe aan je verdriet, het is nogal wat.
He meissie,ik wens je veel positieve energie en moed toe. Probeer het om erop te wagen,wie weet komt er een mooi wondertje van. Je zou het jezelf nooit vergeven als je inderdaad in de overgang bent en deze kans hebt mis gelopen! Ik hoop dat je dokter het mis heeft. Dikke knuffel Sara
wat een lieve reacties allemaal.. Zit gewoon bijna te huilen voor de laptop.. Ik merk dat ik het gewoon allemaal niet weet.. Mijn man zegt dat we de hoop nog niet helemaal op moeten geven.. Maar klinkt misschien dom hoor, maar ik ben gewoon te bang om nog te hopen
Ja jeetje, het is ook niet niks wat je te horen hebt gekregen! Logisch dat je het even niet meer weet. Mannen zijn daarin toch wat nuchterder en misschien maar goed ook. Op die manier kan hij je helpen hier doorheen te komen. Probeer de kracht vast te houden meid en de moed niet op te geven. Is gemakkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik. Maar als het eitje het weekend springt dan is het misschien wel goed alles te proberen wat er te proberen valt. Anders krijg je achteraf misschien weer spijt als dit de laatste zou zijn (niet te hopen natuurlijk!). Sterkte ermee!
Lieve nannette het si natuurlijk zelfbescherming dat je niet meer duft te hopen en dat kan ik goed begrijpen hoor.....zeker moet je vertrouwen hebben maar dat heb je al langer en er gebeurt niks....dus ik snap je wel... Toch moet je positief blijven totdat ze echt niks meer voor jullie kunnen doen..... IK wens je het allerbeste en gun het je zo, al ken ik je niet. Ik vindt het altijd zo erg als iemand dit moet meemaken.....kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen meid...
Kan me goed voorstellen dat je het moeilijk mee heb maar nog een eitje van 17mm....Hoop dat je toch de kracht ergens vind om de moed niet op te geven, om deze kans te benutten en pas de rusten met het gene waar je zelf bewust voor kies....De medische wereld kan veel en wellicht kunnen ze ook nog iets voor jullie betekenen....
Lieve Nannette, Zit nu ook met tranen in mijn ogen om jou verhaal...en waarom? Lees mijn verhaal maar...In verwarring of in de blijde verwachting...en misschien dat je na het lezen van mijn verhaal de moed op kan brengen om een second opinion aan te vragen. Ik wens je veel sterkte en kracht. Liefs moeder2011
O meid, dat wil je niet horen als je 34 bent en nog vol plannen zit!! Ik hoop zo dat je arts het fout heeft! Hoop dat je nog je kans kan benutten en dat daaruit een prachtig wondertje voortkomt! Heel veel sterkte!!
He bah wat naar meid..kan me voorstellen dat je je nu erg rot voelt..Ik wil je dan ook een hele dikke *knuf* sturen..
pech pech pech! wat een ellende!!! ik vind het niet gek hoor dat je in de put zit, als ik je onderschrift lees raak ik er zelfs down van laat staan jij. ik hoop hoop dat er nog een wonder gebeurd, en ik hoop ook dat ze jullie nog kunnen helpen. sterkte
Dat wil je inderdaad niet horen als je pas 34 bent. Geef de moed niet op. Soms bestaan wonderen. Hier op het forum vind je er soms een paar.
alweer een hele hoop lieve reacties erbij. heb als een blok gesla[en vannacht, zo bekaf was ik. Inmiddels denk ik dat ik rustig moet wachten tot we het 100% zeker antwoord hebben.. Tot die tijd ga ik proberen een beetje hoop te houden op een goede afloop. mijn zusje belde vandaag.. gek mens.. Zei dat als we echt in de overgang zijn ik een eitje van haar mag.. Zo vreselijk lief. Maar zover was ik zelf nog niet in mijn gedachten.. Denk niet dat ik dat ooit zou willen, het is mij een brug te veel. Probeer ook echt wel vandaag mijn zegeningen te tellen. Wij hebben een prachtige, geweldige, mooie, lieve dochter en een vreselijk goed huwelijk.. Ik ben zoveel gezegender dan een hoop mensen op dat gebied.. Maar we willen zo graag een 2e.. Ook voor later voor mijn dochter, dat ze niet altijd alleen is als wij er later niet meer zijn. Ook voor ons, we denken dat we een kindje zoveel te bieden hebben.
Tuurlijk nannette heb je al een hoop om dankbaar voor te zijn. Maar dan mag je best nog meer willen hoor! Lief van je zus! En ik hoop dat het gewoon lukt meid!!! Heel veel succes en hou ons op de hoogte!!