Hoi Gusham Ik zou ook zijn compu ff uitpluizen daarna echt een heel goed gesprek met hem aan gaan dit is niet leuk hij beloofd het wel maar doet het niet! Mijn vriend doet het ook niet ik ken de sites wel. Heel veel sterkte en een dikke knuff voor jou. Liefs Channes
ik heb vandaag op zijn computer gekeken, en daar heeft hij vanmorgen weer van die berichten verstuurd voordat hij naar zijn werk ging. dus heb hem een sms gestuurd dat hij vanavond mijn spullen en de hond moet komen brengen, ik heb hem gezegt dat ik het gezien heb wat hij gedaan heeft, eerst ontkende hij dat tot dat ik zei dat ik op zijn computer had gekeken. nu ben ik weer in mijn eigen appartement, en ik heb hem gezegt dat hij weer overnieuw kan beginnen. dus nu is het even afwachten hoe of wat. ik wil jullie bedanken voor jullie reacties. XXX Gusam
Ik vind het heel sterk dat je dat gedaan hebt! Ik geef je ook volkomen gelijk! Veel succes ermee meid!
Gusam.. veel sterkte! Ik hoop dat alles alsnog goed komt. Mijn man kijkt ook plaatjes en speelt van die sexspelletjes. Hij doet maar. (al was ik daar eerst boos om, maar ach.. Het blijft een man hé?) Maar erop in gaan vind ik ook wel heel anders. Je moet eens aan hem vragen of hij op zoek is naar een andere vriendin.
Oh joh, wat vervelend nu allemaal! Echt knap dat je zo voor jezelf hebt gekozen, idd kijken is iets anders dan daarwerkelijk contact zoeken. Ik kan alleen maar zeggen sterkte!
hoi hoi ik vraag me toch af of het het nu allemaal waard was bedoel je bent nu weggegaan hij zal ook nu waarschijnlijk nog op tagged zitten ik snap de hele ophef niet zo eigenlijk zolang hij niemand aanraakt en geen echte afspraken maakt ik zie het meer als een spel beetje flirten elk mens vind het leuk om complimenten te krijgen persoonlijk vind ik het erg ver gaan dat jij zijn computer na pluist om te kijken wat hij uithaalt denk meer dat het dan te maken heeft met je eigen onzekerheid dan dat hij op tagged of waar dan ook zit in princiepe denk ik dus zo als hij daadwerkelijk vreemd wil gaan doet hij dat toch wel en zal hij echt geen bewijsmateriaal achterlaten sorry hoop dat het nog goed gaat komen tussen jullie beide want ik vind het nou niet iets om je relatie voor kwijt te raken succes groetjes nathalie
Je kan de vraag ook andersom stellen. Is het het voor HEM allemaal waard geweest door met vreemde vrouwen zo te doen? Ik zou het ook niet pikken als mijn vent zulke dingen zou doen sorry
Als dit een reden is voor de ts om te stoppen met de relatie is het toch haar beslissing? Ik neem aan dat ze hier echt wel over na heeft gedacht. Wat voor de een "gewoon" is kan voor de ander een enorm probleem zijn. Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde.
Persoonlijk vind ik wel een verschil zitten tussen een onschuldige flirt of echt ingaan op dingen die, die vrouwen zeggen..... Ik denk persoonlijk niet dat hij het leuk zou vinden als zij die gesprekken aangaat met andere mannen....en veel mensen laten wel degelijk een spoor achter als ze vreemd gaan.
meiden ik ben nog niet helemaal gestopt met de relatie, ik heb hem nu even duidelijk laten weten wat ik ervan vind door naar mijn eigen huisje te gaan. hij heeft het er nu zwaar mee, en wil me niet kwijt, ik wil hem ook niet kwijt maar met woorden drong ik niet tot hem door nu dat ik naar huis ben gegaan wel. en dat was mijn bedoeling daarmee. het zal allemaal nog wel goed komen. XXX Gusam
Soms is het de enige manier om daden te ondernemen dan te blijven hopen op verandering die dan toch niet komt omdat men ervanuit gaat dat als de partner blijft het toch geaccepteerd wordt. Dus goed van jouw dat je actie heb ondernomen, misschien dat het hem nu helder wordt dat jij het meent. Veel succes verder
hoi, wat onwijs rot voor je zeg...ik zou het ook niet pikken...en wat een l*l dat hij jouw reactie negeert. als hij echt van je houdt dan kapt hij ermee en gaat hij 100% voor jou...snap zowiezo niet waarom sommige mannen behoefte hebben aan dit soort sites als ze een leuke vriendin/vrouw hebben...en wat denken ze dat ze via zo'n site iets beters kunnen krijgen ofzo? nee ik zou hem een laatste kans geven en doet hij er weer niets mee zou ik gewoon de daad bij het woord voegen en hem dumpen...tsja klinkt misschien hard maar als jij telkens zegt dattie moet kiezen en hij doet er niets mee en jij doet vervolgens ook niets dat weet ie dat hij het kan flikken bij je en dan gaat het van kwaad tot erger ben ik bang...nou veel sterkte! gr lin
ik lees nu pas dat je actie hebt ondernomen...you go girl! zo laat je tenminste zien dat je niet met je laat sollen...sterkte hopelijk komt hij tot inkeer wat ie laat schieten door zijn gedrag..
Als het toch onschuldig is en niks voorstelt, kan hij er toch gewoon mee stoppen als TS uitlegt dat het haar pijn doet? Vindt het ook erg dat ie er dan ook nog over liegt....Dat hoeft toch niet als je niks te verbergen hebt..
ik denk dat internet 'gewoon' de moderne variant van vieze boekjes is. al sinds mensenheugenis kijken mannen naa andere vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze allemaal vreemd gaan! ik zelf heb er dus geen moeite mee. zolang mannen als ze buiten de deur honger krijgen maar thuis komen eten.
ik hoop voor jou dat hij inziet dat dit voor jou niet leuk is om te zien en dat hij ermee stopt en dat jullie verder kunnen gaan en al jullie dromen uitkomen!
goed van je, je stelt je grenzen en dat is even slikken nu maar uiteindelijk wordt je relatie er beter van!
hoi hoi in mijn eerdere reactie had ik ook gezegd dat liegen niet goed is natuurlijk, maar TS zei ook in haar eerdere post dat ze met de laptops naast elkaar zitten en gewoon bij elkaar kunnen kijken dus schijnbaar heeft hij niets te verbergen anders had hij die hele site wel verborgen maar goed nogmaals dat is mijn mening sommige dingen zijn het niet waard om je relatie voor kapot te maken loopy jij omschrijft precies wat ik bedoel honger krijgen buiten thuis eten dat is het zo een beetje iedereen wilt complimenten en soms is het juist goed om ook van andere complimenten te krijgen juist omdat je al weet dat je van elkaar houd en bij elkaar bent en blijft groetjes nathalie