Wat moet ik nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gusam, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    helemaal mee eens...

ik zal er niet mee zitten hoor...als ik een film zie met een lekkere vent erin...zeg ik dit ook gewoon waar hij bij zit :oops:

En vreemd gaan vind ik iets heeeeeeeeeel anders!

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    En hoe zouden jullie het vinden als jullie man een flirtend contact met verschillende dames zou hebben via sms'jes?

Ik zou er ook een probleem mee hebben als mijn man hetzelfde zou doen als de man van ts..Foto's kijken alla, maar ook daadwerkelijk berichtjes over en weer sturen, gaat gewoon wat ver..Het feit dat hij het nodig vindt om vòòrdat hij naar zijn werk gaat eerst nog ff berichtjes te checken, verstuurt en/of beantwoord geeft aan dat hij toch een redelijke obsessie voor deze dames begint te ontwikkelen. Lijkt me echt niet gezond.

En ja, ik zie ook weleens een lekkere kerel op tv of op staat en zeg dat ook gewoon hardop tegen mijn man, net zoals hij dat doe als hij een mooie vrouw ziet. Maar zien en daadwerkelijk contacten gaan onderhouden vind ik toch wel een heeeeel erg groot verschil hoor..

3. randi

randi Niet meer actief

eigenlijk maakt het niet veel uit of wij dermee om kunnen of niet. feit is dat ts er niet mee omkan en vind dat haar vriend op deze manier weinig respect heeft voor haar en dat is dan ook haar goed recht. k vind het goed dat je op deze manier hem duidelijk maakt dat je het niet langer pikt en hoop voor je dat hij het nu doorheeft ook en jou alle lieve, sexy berichtjes stuurt i.p.v. naar hen. succes!

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Precies, randi! Het gaat erom dat je in een relatie respect moet hebben voor elkaars gevoelens en meningen, en dus moet zoeken naar een gulden middenweg in dit soort situaties... In ieder geval heeft TS nu duidelijk de grens aangegeven, en is de weg vrij om samen te kijken hoe nu verder.

Succes, Gusam!

5. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Weetje wat het bij mij is ik vind het niet erg als mijn vriend meisjes toevoegd enzo.. Maar ga het wel erg vinden als hij (veel) met ze gaat praten ik heb ook jongens op mijn hyves en msn en hij ook meisjes.. Zolang je elkaar maar vertrouwd.. Ik mag ook altijd zijn telefoon zien etc (niet dat ik dat doe) maar zo weet ik dat hij geen geheimen heeft..

Diep van binnen wordt ik wel jarloers, maar je moet elkaar toch op een bepaalde manier los laten..

Wat jou vriend doet vindt ik onacceptabel, niet dat hij ze toevoegt maar meer de berichten die hij stuurt!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zoals ik net ook in je andere bericht heb gereageerd, ik zou het er écht niet mee eens zijn en zeker iets van zeggen!
    uhh nu ben ik ook best snel jaloers (en daardoor weer onzeker) dus ik zou zelfs het toevoegen van mooie meiden al echt níet leuk vinden en ook dat zou ik dan ook echt wel laten merken aan hem.
    Maargoed, gelukkig hebk een erg lieve en vooral trouwe vriend :)

Succes jullie samen, en fijn voor jullie dat jullie weer bij elkaar zijn!
    Hopen dat hij het echt meent en inderdaad helemaal voor jullie wil gaan!
    Laat hem maar eens bewijzen dat hij écht van jou houdt en zonder andere meiden kan!

7. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    He Meid ,

Volgens mij weet je zelf al wel wat je moet doen .
    Luister naar je gevoel ' je 6e zintuig ' twijfel daar niet aan .

Wij kunnen allemaal wel schrijven wat wij zouden doen enz enz...maar daar heb jij niks aan , doe wat je moet doen voor je gevoel

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

weet jje wat ik zou doen? ik zou zelf een account aanmaken en kijken hoever hij gaat.. dus doen alsof je iemand anders bent en als hij dan met je af zou spreken dan sta jij voor zijn neus..

je weet dan wel wat je aan hem hebt.. je hebt dan wel duidelijkheid.. hoe hard het dan ook is..

Deel Deze Pagina