wehkamp besteling vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 9 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Gisteren heb ik een bestelling gedaan bij de wehkamp.
    Alles wat ik besteld heb in de goede maten was DIRECT leverbaar.
    Ik geljk betaald en vandaag komt dus als het goed is me bestelling binnen.

Dus ik ga net kijken op mijnwehkamp.nl dan kan je zien hoe het zit met je bestelling, nu kan ik me pakket niet volgen. VInd ik raar maar okee ik wacht af.

Ook staat er bij de dingen die ik besteld heb staan er bij 10 van de 12 dingen 2 pijltjes achter met alternatieven. Houd dus in dat het niet meer in de maat leverbaar is wat ik had.

Nu vraag ik me dus af, krijg ik het dan oppeens niet meer. Of zal het nu uitverkocht zijn?

want toen ik bestelde stond er toch echt direct leverbaar en hebt enslotte ook gelijk betaald!

Wie heeft dit ook gehad of is meer bekend met die site?

bedankt alvast

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

bestel ook weleens bij wehkamp. bij mij gaat het altijd goed. als er staat dat het de volgende dag geleverd wordt is dat ook altijd al zo geweest. heb 1x gehad dat iets 3 weken duurde, en toen kreeg ik op een gegeven moment een telefoontje dat het waarschijnlijk nog iets langer ging duren en of ik het dan nog wilde hebben of niet meer. vond ik heel netjes toen. moet eerlijk zeggen dat ik nooit kijk of het onderweg is of wat. en betalen doe ik altijd (meestal) met een acceptgiro dus... dit is mijn ervaring

3. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Ik heb dat dus ook altijd, bij Wehkamp , Neckermann en Otto , allemaal bullshit .
    Ze zeggen dat ze het hebben en binnen 24 uur geleverd is , hier klopt helemaal niks van , ik heb het nog nooooooooit binnen 24 uur gehad .

Zit nu ook al 4 weken inmiddels te wachten of een senseo apparaat en de WII Fit , belachelijk gewoon .

4. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ik bestel vaak bij wehkamp, en ik heb het altijd binnen 24 uur. Wanneer dit met een artikel toch niet lukt, geven ze een seintje.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het pakketje niet ga volgen ofzo......
    Dus ik weet niet wat het betekend.

Wacht vandaag even af en zie wat er geleverd wordt....

5. augurkjes

ja ik heb net toch maar gebeld. Want zitten dingen tussen waar ik heel blij mee was met het bestellen.

EN volgens haar zit er 1 ding niet bij. Dus ik hoop het want waren leuke aanbiedingen namelijk.

En dan vanmiddag thuis blijven wil me pakketje graag ontvangen en hopelijk met alles ;)
    bedankt in ieder geval :)

6. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik heb écht nog nooit problemen gehad bij de Wehkamp, ben hier écht super tevreden over. Bestel hier heel veel, niet alleen maar kleding. Heb ook eens een hanglamp gekocht en een televisie (die we later hebben geretouneerd, totaal geen problemen mee gehad!) maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook liever niet vooraf betaal, maar altijd achteraf met acceptgiro....

7. augurkjes

ik wou achteraf betalen maar kon niet ;)
    ik moest gelijk betalen, maar komt waarschijnlijk althans denk ik omdat het me eerste bestelling is.

Had ingevuld betalen via acceptgiro en daarna stond er voor snelle levering nu betalen via Ideal. Maar neem aan dat het goed gaat. Heb alles betaald en wat er terug gaat verwacht ik ook gewoon me geld snel terug op me rekening neem ik aan.

Had het inderdaad ook gevraagd hoe het zit met betalen ze zeggen dat kan voorkomen dat je geliijk moet betalen soms wel en soms niet. Dus ik merk het vanzelf.

stellde me vraag hier omdat ik hun nummer eerst niet kon vinden ;) maar na even goed zoeken toch gevnden :)

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou dan zul e toch niet vaak wehkamp besteld hebben, want daar bestel ik heel vaak en dat is er altijd in 24 uur als er op de site staat dat het voorradig is!

9. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hier ook echt goede ervaringen met Wehkamp! Altijd binnen 24 uur binnen gehad tenzij het niet leverbaar was maar dan laten ze dat weten.

Otto ben ik niet zo tevreden over..bestel ik ook niet meer duurt altijd zo lang.

10. Writer

Writer Niet meer actief

bij mij ook altijd volgende dag in huis :) ben super blij met wehkamp , altijd goed gegaan

maar bij eerste keer kan wel 2 of 3 dagen duren , want ze moeten soms eerst wachten tot geld binnen hebben , dan pas sturen

ik betaal altijd met accptgiro ,mag ik tot 2 weken na mij bestelling betalen , vind ik echt superrr ;)

maar toen ik wasmachine bestelde , was ook een week ,maar dat stond al toen ik bezig was met bestelling , dus geen verrassing

misschien dat met apparaten enzo wat langer duurt?

11. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    als ik kleding bij wehkamp bestel, betaal ik echt niet vooraf, voor hetzelfde geld retouneer ik alles. dus lijkt me sterk dat het bij een eerste bestelling wel moest, dan was ik er nooit aan begonnen. ben trouwens wel tevreden over wehkamp

12. Writer

Writer Niet meer actief

ik was tijdtje geleden mij klantnummer kwijt dus heb nieuwe gemaakt en toen moest ik zeker vooraf betalen :rolleyes:

13. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Ja je eerste bestelling moet je een aanbetaling van 50 euro doen, zo was het bij mij tenminste.Ik had iets besteld voor 25 euro ofzo en vond het zo stom dat ik het afgezegt hebt, ga niet meer betalen voor iets waarvan je nog moet afwachten of het past.

14. henkie24

henkie24 Niet meer actief

raar hoor? heb ik nooit gehad. ook niet bij mij eerste bestelling.

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik bestel regelmatig bij de wehkamp, maar een 24 uurs levering is hier nog nooit gehaald. het noorden is blijkbaar toch té afgelegen ;) toch blijft het wel altijd lekker snel en ik hoef het ook nooit binnen een dag in huis te hebben

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    op de website van de wehkamp staat:

Ik bestel voor het eerst. Wordt mijn bestelling direct geleverd?

Als je er zeker van wilt zijn dat je bestelling direct wordt geleverd en je betaalt het bedrag in één keer, dan kies je tijdens het afronden van je bestelling voor betalen via iDEAL. Dit is snel, veilig en vertrouwd en garandeert een directe levering van voorradige artikelen.
    Als je voor het eerst bestelt, dan controleren wij jouw gegevens en bepalen wij een startkrediet. De controle van deze gegevens door de afdeling Kredietservice kan een vertraging voor je bestelling betekenen.
    In sommige gevallen vraagt wehkamp.nl een vooruitbetaling. De bestelling wordt in dat geval verzonden zodra de betaling is verwerkt. Ook in dit geval garandeert betalen via iDEAL de snelste levering.

Voor de status van je bestelling kun je ook bij ‘Leveringsinformatie’ onder Mijn wehkamp.nl kijken.

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook hoor.

18. augurkjes

het is binnen.

Alles is zelfs binnen, zelfs waarvan die vrouw zei dat zit er niet bij. Maar zit er toch bij.

Helaas kan de helft weer terug maar maakt niet uit, hopelijk heb ik dan ook snel me geld terug gestort. Maar verwacht ik wel.

Kortom perfect service inderdaad

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Helft weer teug? valt het tegen?

20. augurkjes

ik had paar bikinis besteld ;) alleen allemaal in dubbele maten :oops: omdat ik hele lastige maat heb.

Ook een stelletje voor me dochter stond op dat het zwart was, maar of ik ben gek maar ik vind hett echt donkerblauw. En een jurkje maat 92 wat als een 80 valt vind ik ;) dus past helaas niet. EN had voor me man 2 pantallonen in dubbele maten besteldn en 1 moet daarvan dus ook terug :)

maar verder leuke dingen tussen leuke aanbiedingen.

Deel Deze Pagina