Wow dat is wel heftig inderdaad om dat zo te zeggen dat je je kindje niet meer wilt Ook raar dat je zegt dat je met hem naar bed bent geweest zonder dat je het wilde, dat klinkt toch dat je gedwongen bent, en nu zeg je dat er drank in spel was. Ik vindt dat heel onverantwoordelijk van je. Sorry dat ik het zeg. Ik vindt dat je eerlijk tegen je vriend moet zijn, daar hij heeft zeker wel recht op.
Misschien wil ze daar mee zeggen, dat ze bang is dat als de kleine geboren wordt het een getint kindje is. En dus totaal niet op haar vriend lijkt. Tja, kijke...ik heb een hekel aan het excuus; t kwam door de alcohol. Zolang je geen nee hebt gezegd en hij je echt gedwongen heeft, vind ik t eerlijk gezegd niet echt tegen je zin in. Ik bedoel, als je echt niet wil dan kun je dat weigeren neem ik aan. Mits hij echt je dwingt/bedreigd. Maar goed, dat terzijde....ik vind het nogal wat om te verzweigen voor je vriend. Dat de kans erin zit dat je zwanger bent van een ander. Geloof me, ooit komt de waarheid boven tafel en dan ben je gewoon weg te laat. Dat zal ie je nooit vergeven lijkt me. Waarom niet gelijk eerlijk vertellen, je weet al 28 weken dat je zwanger bent! En nu pas begin je je zorgen te maken? Wat ook meer wordt geschreven, wees ook eerlijk voor je kindje. Stel dat die er later achter komt, jeetje een trauma voor het leven lijkt me dat. Maar goed wij kunnen wel vanalles roepen, maar zitten zelf niet in jou situatie. Ga je dan ook zeker niet dom noemen.... Maar regel dit alsjeblieft op een goede en eerlijke manier.
ik ben het volkomen met Claire85 eens. ik heb er verder geen woorden voor. ik vind het te balachelijk voor woorden. jij bent vreemd gegaan neem dan ook je verandwoording. je vriend heeft recht op de waarheid.
zou ze het wergdrukken als ze bewust met veel plezier vreemd was gegaan?Gelijk word er hier weer mee gegooid dat ze zelf vreemd is gegaan enz enz.... er staat nergens maar dan ook nergens dat ze bewust vreemd is gegaan of wat dan ook! en gelijk weer dat iedereen valt over het woordje "turks"pffff je kunt jezelf als turkse zo altijd wel in een hoekje drukken!Ze bedoeld het toch niet perse slecht,ze vermeld het alleen.... @TS meis,wees eerlijk tegen je vriend,vertel wat er gebeurt is,en als hij idd bij je weg gaat dan red je je alleen ook wel!
Het wordt wel een heel vreemd verhaal zo.. En vreemdgaan en dan de dag erop gewoon weer gemeenschap hebben met je eigen vriend... dat je dat kan vind ik al gek. Verder maakt alcohol enkel de stap om iets te doen kleiner en is het zeker geen excuus voor zoiets.. Je weet van te voren dat je zwanger kan worden van onbeschermde sex.. En als je het eigenlijk helemaal niet wilde, waarom heb je het dan niet gelijk aan je vriend verteld? Dan was de stap wat makkelijker geweest... Al betwijfel ik of je het wel of niet wilde, aangezien je alcohol de schuld geeft en de minaar nu beschuldigd dat hij dingen doet omdat hij turks is. Het feit dat je nu kan zeggen dat je het kindje niet meer wilt is helemaal ziek... Geloof me,... als je je kindje in je buik hebt en je hebt er altijd van genoten dan kan je dat niet menen... Lijkt me een beetje een opgeblazen dramaverhaal zo..
dat denk ik ook en ben bang dat we geen reactie meer krijgen... ze is offline en zal wel niet meer online komen, maarja wie weet!
buiten dat het een vreemd verhaal is vind ik de reactie van haar psych ook vreemd...ik ben ook onder behandeling geweest bij verschillende psychologen (waaronder ook voor verkrachting) En een goede zal nooit tegen je zeggen wat je wel of niet moet doen. dus wel of niet zeggen is jouw keus en nooit die van je psych. vreemd hoor!
muis88, als je nog meeleest, luister alsjeblieft naar je psycholoog. Je psycholoog kijkt samen met jou wat het beste is in jouw situatie en kent de details die wij via een forum niet meekrijgen. Op een forum lopen de emoties vaak hoog op en het is niet de meest betrouwbare plek voor goed advies. Op de reactie van Marieke78 wil ik zelf even reageren. Als iemand die er zelf jaren over gedaan heeft om zwanger te worden vind ik "wees dankbaar, anderen moeten er jaren op wachten" werkelijk een waardeloos argument. Muis88 is bovendien niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn die tijdens haar zwangerschap twijfelt over het krijgen van een kind. Ik vind de reactie op deze zin (jawel, gewoon alleen maar mijn mening) behoorlijk overdreven.
Toen ik dit las was mijn medeleven meteen weg en heb expres even niet meer gereageerd. Onder invloed van alcohol durfde je geen "nee" meer te zeggen? Jij staat sterk in je schoenen zeg! Wat heb jij voor een relatie met je vriend? En dan de dag nadat je onveilig met die jongen hebt gevreeen weer met je vriend naar bed gaan?! Getver, lekker fris voor hem! Als je het echt zo vervelend had gevonden ga je toch niet meteen de volgende dag weer met je vriend naar bed En over de laatste zin zeg ik maar even helemaal niets... ik zit me hier een beetje op te vreten geloof ik
Ik zou het wel vertellen. Straks komt hij er op een andere manier achter. Die andere jongen bedreigt jou? Dan is hij ook in staat om het tegen je vriend te vertellen. En dan kun je beter zelf de persoon zijn die het vertelt, toch? Turken zijn niet donker hoor. En ook niet getint. Dat heeft in ieder geval niet met Turkije te maken. Maar helemaal als het een halfbloedje is, zul je dat niet kunnen zien. Ze zei dat ze er niet eerder aan gedacht had, totdat die andere vent haar ging bedreigen.
Maar aan turken kan je wel zien dat ze turks zijn! Of in ieder geval van het midden oosten komen. En ik heb nog nooit een turks persoon gezien die net zo licht is als een gemiddelde 100% kaaskop Ik begrijp je opmerking maar er zouden best wel eens vergelijkbare dingen bij een halfbloed kindje voor kunnen komen! En dit is niet slecht bedoeld hoor (krijg zelf ook een halfbloedje) maar wel iets om rekening mee te houden als je een kindje verwacht van een nederlander of een turkse man. *Als er toevallig toch turkse mensen zijn die heeeel licht zijn dan bij deze, nee ik kan niet voor iedereen spreken, maar de turkse mensen die ik ken (dat zijn er best veel) zijn allemaal enigsinds getint*
2x fout. Turkije ligt niet in het midden-oosten en ze zien er niet bijster anders uit dan bijvoorbeeld Grieken. Dat komt waarschijnlijk omdat je denkt dat het kaaskoppen zijn i.p.v. Turken... Noem dan eens wat op? Wat is dan typisch Turks?
Denk niet dat dit een discussie moet worden over wat typisch turks is of wat niet. Maar even aan muis 88, ik vind dat je het gewoon aan je vriend moet vertellen.Hoe langer het duurt hoe erger het wordt. En daarbij mag hij weten waar hij aan toe is.En straks ook je kind.
Men dacht trouwens regelmatig dat mijn vader een Italiaan was en werd zelfs door Italianen onterecht al een landgenoot aangezien. Maar nee, hij is Turks. Zijn jongere broer was trouwens blond en had lichte ogen. Zijn twee kinderen (helemaal Turks) zouden gerust voor 100% kaaskoppen aangezien kunnen worden, behalve dan dat ze nog nooit Turkije uit zijn geweest en ook geen andere taal dan Turks kennen Verder even twee personen die ik even snel vond toen ik op IMDB willekeurige Turkse namen intypte: De dame in deze foto is blanker dan Tom Hanks. Deze man lijkt op een Belgische kennis van ons.
Ja, true... Ik wilde alleen duidelijk maken dat je echt niet aan een kind hoeft te kunnen zien dat de vader een Turk is...
mijn zwager is half turks. Hij heeft rood/blond haar en sproeten. Hij zou ook door kunnen voor rasechte kaaskop . Dus het zegt idd niks.
Als je onder invloed van alcohol geen 'nee' kan zeggen, gebruik dan geen alcohol! En sowieso, wat moest je met die jongen? en waarom dronk je dan zoveel alcohol? bovendien vind ik het een slap excuus om te zeggen dat je niet echt 'nee' kon zeggen, zou betekenen dat iedereen je zomaar kan paaien en beïnvloeden, en daarop is de relatie met je partner ook niet echt hecht.. ik vind je gewoon vies.. ik denk dat je gewoon 'gezellig' een wip wilde maken met een ander, dat je een onbetrouwbare trut bent, en dat je nu niet weet hoe je je eruit moet lullen! bah!