wat moet ik nu

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muis88, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik vind ook dat je het wel met de vader er over moet hebben en dat je de situatie moet uitleggen. misschien blijft hij wel bij je en is hij zo goed voor jou. als het echt onder dwang was dan heeft ie zeker begrip voor je en laat hij je niet zomaar vallen. je hebt een psycoloog waar je heen gaat maar ik dacht altijd dat je eerlijk moet wezen. je gaat hier zelf ook onder door.
    ik las hier op deze topic dat iemand zei er zijn mensen jaren bezig en dan kun je niet zeggen dat je het niet wil.
    nou ik ben bijna 2 jaar bezig geweest en ben eindelijk zwanger. wat ook nog niet eens super lang is, maar ik begrijp jou wel dat je nu zegt ik wil het kindje niet. je weet gewoon niet wat je moet en dan s dat de makkelijkste manier. ik denk dat je een andere psycoloog moet zoeken want er klopt iets niet. je moet altijd eerlijk zijn in een relatie daar kom je echt het verst mee!
    succes met alles meid

liefs

2. ElsbethM

ElsbethM Actief lid

1 mrt 2009
    107
    0
    0
    STEL JE NU EENS VOOR DAT HET GEEN 1 APRIL GRAP IS!
    Is het niet het meest belangrijk dat dat kindje straks goed terecht komt?
    Oke ze heeft fouten gemaakt en dat heeft ze nu echt ook wel zelf door! Ze zit nu in de knoei en ze vraagt om hulp! Ze vraagt er niet om om door jullie te worden neergesabeld!
    Iemand die op de rand van een dak staat en wil gaan springen ga je toch ook proberen te helpen om er niet vanaf te springen? Daar ga je toch ook niet tegen roepen wat die allemaal verkeerd heeft gedaan?Zeker niet als het een vreemde is!

Ik snap jullie frustratie wel en ze zal verschillende mensen ook echt wel beledigd hebben met wat uitspraken, maar daar kan je haar ook op een normale manier op aanspreken!

Deze reacties kunnen gewoon niet!De mensen die haar op vooroordelen aanspreken hebben er zelf blijkbaar ook een paar, zo schijnt ineens de leeftijd van belang te zijn? (als 88 in haar naam voor haar geboortejaar staat zal ze nu dus 20/21 zijn)

@muis88: zorg dat je alles voor jezelf duidelijk op een rijtje krijgt! Straks heb je een kindje waar je verantwoordelijk voor bent en die verdient een moeder die weet waar ze aan toe is! Sterkte!

(Mocht het toch een 1 april grap zijn, dan is ie in iedergeval super geslaagd!)

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Helemaal mee eens .. en dat woord trut vind ik zachtjes uitgedrukt ik zou er sl*t van maken !
    En ik heb echt medelijden met het kindje dat het op moet groeien met zo'n moer .. sorry dat ik zo hard ben maar ik vind je geen kindje waard!
    Er zijn zoveel mensen hier die er alles voor over hebben om een kindje te kunnen krijgen en wat zeg jij (!) ik wil het kindje nu niet meer want ik wil bij mijn vriend blijven (!) bah gatver vies!
    En verder ga ik niet want ik zit hier echt te koken van woede !
    En als het een 1 april grap is dan mag ze zich wel zeker door die psycholoog laten nakijken !

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Eén ding snap ik niet goed, en dat is dat je op de 13e,14e en 15e sex hebt gehad, maar dan de 14e met een ander.

Vind ik echt niet normaal gewoon!
    (afgezien van het feit dan nog dat hij jouw bedreigd heeft omdat hij turks is?!Waar slaat dat noou weer op?!)

En over het feit dat je het nu niet meer wilt omdat je je vriend niet kwijt wilt is gewoon dom, heeeel dom.

Pfff de rest van m'n mening ga ik maar voor me houden.
    Zo aan je nickname te zien ben je trouwens een jaar of 20-21?
    Puberaal dit, ik kan niet anders zeggen.

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Los van alles he.... Weten jullie wel hoeveel kinderen niet van de "vader" blijken te zijn? Iets van 10% ofzo. Stel dat dit overdreven is en het is maar de helft, dan gaat het alsnog om een boel kinderen! En dat betekent dat van jullie zelf of jullie ouders er ook een paar tussen zitten waar de moeder misschien niet alleen met je vader is geweest.

Wat een meningen en wijzende vingertjes allemaal weer, ongelooflijk. :-#

6. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    Te gek voor woorden! Ga er niet eens ver op in! Volgens mij is het inderdaad een grote misplaatste 1 april grap! Bah!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Het is logisch dat mensen hun meningen vertellen want dat doe je nou eenmaal op een forum. Als je niet wil dat iemand zijn mening verteld dan moet je ook niet zo'n bericht plaatsen op een forum waar vrouwen sowieso al meer met hormonen zijn dan niet zwangere vrouwen. Dit is dan ook nog een gevoelig punt dus tel maar bij elkaar op.

Ik heb ook wel een mening en dat is dat ik het wel zou zeggen tegen de jongen. Mocht de baby wel op jullie lijken dan nog kan het dan bestaan dat het kind niet van hem is. Je moet jezelf afvragen kan je leven met het idee dat het kind misschien niet van je vriend is? En vind je het niet een beetje oneerlijk om uberhaupt niet te zeggen dat je vreemdgegaan bent? Ik vind namelijk dat je zoiets altijd moet vertellen. Jij hebt namelijk die fout gemaakt en moet dan ook maar op de blaren zitten. Maar is je relatie eigenlijk nog wel goed? als je vreemdgaat is er vaak al wat mis in je relatie. En zeg alstjeblieft niet meer zulke makkelijke dingen als ik wil het kind eigenmlijk niet meer. Het is geen gebruiksvoorwerp dat je ff weg kan doen op het moment dat jij het niet wil.

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Zoals ik al verwachte, ze reageert niet eens meer.

9. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Ik denk dat TS bedoelde met turkse afkomst & dus het geloof van de Islam heeft, hoe vaak hoor je wel niet dat de vrouwen die een kindje van iemand hebben met het geloof van de Islam, dat de vaders eht kindje meenemen naar eigen land.. Een kennis van mij heeft dit ook gehad, die is 1.5 jaar haar 2 kinderen kwijt geweest & zit nu ergens ondergedoken, omdat die man haar zoekt.. Ik denk dat ze daar bang voor is als uiteindelijk uitkomt dat het kindje togg van hem is..

En ze zegt zelf niet dat ze aan de alcohol was, maar die jongen zelf wel.. Vind het wel een apart verhaal, ook omdat ze de dag ervoor sex heeft met der vriend, dan emt die jongen & de dag erna weer met haar vriend.. viind ik ook knap dat je dat kan, helemaal als je de dag ervoor nog sex hebt gehad tegen je wil in.. Dan zou ik me niet meer prettig voelen bij het hebben van sex..

En daarbij indd, als je een vriend/relatie hebt, ga je eigenlijk niet vreemd, ongeacht iemand je "dwingt" of niet..

Ksnap dat ze na dit telefoontje heel erg in de war is nu & twijfels heeft over de baby, maar dat zijn meer de twijfels over het feit of de baby nou van haar vriend is, of van die andere jongen.. Khoop dat het goed voor haar afloopt & dat dit wel een keiharde les zou zijn..

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Gedachten zijn privé en dat is prima om die te hebben. Maar ik vind gewoon dat een forum niet is om mensen uit te schelden als ze hier een vraag stellen, of je het nou een rare vraag vindt of niet. Dan zeg je dat je het een rare vraag vindt, of je kan zeggen dat je het niet eens bent met iemand. Maar schelden onder het mom van anonimiteit? Dit is toch geen GeenStijl?

11. Islah

Islah Niet meer actief

Sorry hoor maar dat is nou echt klinkklare onzin. Volgens de Islam is het verboden om je onzedelijk te gedragen, dus om nou vreemd te gaan of een scharrel hebben voor één nacht, dat is allemaal verboden. Voor zowel mannen als vrouwen. Kinderen ontvoeren naar een ander/eigen land, daarin valt in de Islamitische bronnen ook niks terug te vinden. Maar ja, zulke dingen zijn vaak meer cultuur. Jammer dat het met geloof wordt geassocieerd!

12. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Ik bedoel het ook niet kwalijk, maar vaak als je het nieuws kijkt en dergelijke, word het geassocieerd met mannen van de Islamitische afkomst.. Nederlanders doen het net zo goed ook, maar daar word vaak nooit wat over gezegd.. Ik denk dat TS daar een beeld over heeft, en daarom bang is..omdat er daarover altijd meer gesproken word.. Kbedoel het niet rasistisch of over 1 kamp scheren.. Khad het misschien beter moeten formuleren.. Mijn vriend is van Antiliaanse afkomst & die zou het ook even goed kunnen doen..

13. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    :) :confused: :rolleyes:whahaha geloof je het zelf?

14. Islah

Islah Niet meer actief

Ja ik snap het wel hoor. ; ) En mijn opmerking 'jammer dat het met het geloof wordt geassocieerd' was niet specifiek tegen jou gericht. Excuses als het zo overkomt. Cultuur en religie wordt vaak door de war gehaald, jammer genoeg. Men doet alles wat God verboden heeft maar ondertussen denken anderen wel 'dat dat zomaar mag'. Mijn moeder wordt trouwens heel vaak zielig gevonden als ze vertelt dat haar schoonzoon Tunesisch is, dat vind ik ook zo triest (voor die bevooroordeelde mensen).

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

In overleg met TS gestloten.
    Elmo

Deel Deze Pagina