Hoi hoi, Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en mijn jongste zoontje is nu 10 maanden oud. Hij trappelt nogal veel met zijn beentjes en dit ook best wel hard. Elke dag trapt hij me ook regelmatig in mijn buik en dan meestal net in mijn onderbuik. Natuurlijk probeer ik het te vermijden maar dat is echt moeilijk. Bijvoorbeeld als ik hem wil verschonen, omkleden, afdrogen na het douchen of als ik hem 's nachts bij me in bed neem (hij slaapt nog steeds niet door) trapt hij me altijd wel in mijn buik. Als hij naast me ligt komen zijn voetjes nou net tot mijn onderbuik en met verschonen enzo kan ik ook niet veel afstand van hem nemen. Ik probeer hem al zoveel mogelijk met zijn rugje tegen mijn buik te leggen als hij bij me in bed ligt of mijn hand op mijn onderbuik te leggen, maar meestal krijgt hij het toch voor elkaar. Heeft iemand misschien tips voor me en zou dit erg kwaad kunnen, want ik maak me er best wel zorgen om. groetjes Ariel3
volgens mij maakt het niet zo heel veel uit, tuurlijk probeer je het wel te vermijden maar dat lukt niet altijd (heb zelf een zoontje van 1 jaar) de baby zit beschermd en met vruchtwater en dat kan wel tegen een stootje aldus vk
volgens mij maakt het niet zo heel veel uit, tuurlijk probeer je het wel te vermijden maar dat lukt niet altijd (heb zelf een zoontje van 1 jaar) de baby zit beschermd en met vruchtwater en dat kan wel tegen een stootje aldus vk
ja dit is 1 van de onvermijdelijke dingen van kleintjes kort op elkaar ( willen ) hebben. ik denk ook niet dat het echt kwaad kan maar fijn is anders natuurlijk.
Het lijkt me idd niet prettig, maar het vruchtwater dient als stootkussen en er kan dus niet veel fout gaan..