Hij werkt aan het project in Vlissingen en we wonen in Noorden van het land. Dus vandaar dat hij alleen in het weekend thuis is. Ja en dat de andere vrouw hem niet betrekt bij opvoeding van de kids is echt zo. Want ze heeft meerdere kinderen waarvan ze geen contact met het vader wil of heeft. Ze heeft tegen mij een keer gezegd dat ze is zelf de moeder en vader tegelijk. Dus ik snap haar echt niet. Maar oke heb wel respect voor haar want ze doet het hartstikke goed in haar eentje. En over mij oudste dochter, ik wil geen derde kind omdat zij het zo graag wil. Vrij gelijk toen ik stopte met anticonceptie raakte ik zwanger. Maar was van korte duur. Het ging met 5 weken mis. En ik was echt ziek in het begin. En ze vroeg aan mij waarom ik de hele dag ziek ben en waarom ik de hele dag op bed lag. En ik heb haar verteld dat ik zwanger was. Ze vond het heel erg leuk, maar het ging mis. En zei begrijp het helemaal niet. Eerst zwanger en dan niet weer. Hoe kan dat? Hoe leg je dat aan een kind van 5. Ik wilde haar eerst niet vertellen dat ik zwanger was, maar we wilden beiden een derde en ik dacht waarom niet. Zei kan dan ook lekker mee genieten. Daarom ben ik nu zo in de war. Stel nou voor dat ik geen miskraam had gekregen. Dan was ik nu in verwachting van ons derde kindje wat dan? En dat is zeker niet om hem te binden hoor. Mijn moeder heeft 5 kinderen met mijn vader en toch zijn ze allang uit elkaar. Ze zijn beide met iemand anders getrouwd. Ik denk inderdaad dat ik goed eens moet gaan kijken naar mijn relatie. Want iedereen hier die denkt hetzelfde. Het is zo dat als je zelf in een situatie zit dat je dan niet weet wat je wel of niet moet doen. Ik snap het echt niet meer joh. Afgezien dat hij kids bij een andere vrouw heeft, is ie wel een goeie vader voor mijn kids. Daar kan ik niet erom heen draaien. Maar ik heb op dit moment meer nodig dan een goede vader.
Jeanney meid, that's the spirit! ik ben helemaal trots op je. het is niet makkelijk en het zal ook niet makkelijk worden maar het gaat je vast lukken om met een kritisch oog naar je relatie te kijken. misschien doet en denkt hij dingen waar hij zich niet eens van bewust is. als jij je houding verandert, verandert hij vanzelf met je mee en wellicht kom je achter een hele boel informatie waar je wat mee kan. misschien heeft hij zorgen over zijn werk, vind hij eigenlijk zichzelf een slechte vader omdat hij niet altijd bij zijn kids kan zijn...en wil hij daarom geen baby meer. en kritisch kijken is niet per definitie afkeuren. mijn ervaring is dat mannen moeilijk kunnen omgaan met afkeuring. maak duidelijk wat je wilt en hoe je er zo toe gekomen bent om kritisch te kijken. leg hem uit dat je hem begrijpt maar dat je ook zo je wensen hebt en in de war bent. misschien valt het mee maar misschien ook niet. en dan weet je waar je aan toe bent...een man die jou goed behandelt. sterkte meid Aoife
Ik sluit mij geheel aan bij aoife. Jeanny, zo te lezen ben jij iemand die heel verantwoordelijk is en die verstand heeft, al onze berichtjes hebben je aan het denken gezet, en ik hoop dat je er wat mee kunt. Natuurlijk blijft het allemaal erg moeilijk, want tja, verstand en gevoel werken niet altijd samen, dat maakt het af en toe moeilijk. En denk: je verdient een goede man en die zijn er, en misschien heb je die dan al wel, er zal een hoop moeten worden uitgepraat en er zal een hoop moeten veranderen. Je bent nog jong, alle opties liggen open, en wees kritisch, alleen het beste is goed genoeg voor je. veel sterkte en wijsheid, groetjes Patricia
Jeetje ik zou het niet weten wat ik zonder jullie moest doen. Thanks jullie hebben mij enorm geholpen. Voelt zo fijn als je weet dat er mensen zijn die mij begrijpen. Ik dacht al deze dagen dat het aan mij lag. Mischien doe ik moeilijk enzo. Maar is niet zo! Dankzij jullie zie ik dat eindelijk in. Thanks Dames dikke knuffel en kusjes van mij
jeanney, Ook ik sluit me volkomen aan bij de meningen van de anderen. Je mag zeker kritisch zijn naar hem en je relatie toe. Je bent het waard om een goede man/vriend te hebben en in jouw geval gaat het daarbij niet alleen om jezelf; je kindjes zijn het ook waard en moeten voor jou altijd op de eerste plek komen (naast jezelf natuurlijk). Daarom raad ik je ook aan om deze relatie eerst op orde te krijgen en dus die kinderwens nog even op een laag pitje te zetten nu. Zoals je zelf al zei een derde kindje lost geen problemen op maar zal alleen maar nog meer druk op je relatie leggen denk ik... Ik wil je veel sterkte wensen in je beslissing en in je relatie, volgens mij ben je al een eind op de goede weg en aan het denken gezet, ga zo door!
Meiden we hebben het uitgepraat en hij heeft gezegd dat hij geen derde kind meer wilde vanwege mijn studie en financieen. Maar tja is nu al te laat he. Hij had het eerder moeten bedenken. Ik ben Zo Blij
hoi jeanny, Van harte gefeliciteerd, nu wel hopen dat je er niet alleen voor staat, zie mijn eerdere antwoorden. maar anders weet ik dat je het dan ook wel gaat redden.heb je ook andere mensen om je heen die je een beetje kunnen steunen?Ik hoop het echt voor je, maar geniet er van, groetjes patricia