Wat moet ik nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door deb27, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Veel begrip tonen voor hem helpt zeker! Vaak moet je eerst zaaien en dan oogsten....

2. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    jullie zijn schatten en ben blij dat jullie allemaal erg eerlijk zijn...

ik denk dat ik vanavond maar een gesprek met hem aanga, zonder emoties en mijn zegje gaat doen en dan mag hij daarna als hij wil. als hij dan aangeeft tijd nodig te hebben dan geef ik hem die ook.
    maar zoals de situatie nu is kan ik er niet meer tegen en het doet me alleen maar heel erg veel pijn...

tsja het moeilijke is dat ik altijd heel vele begrip heb voor hem maar dat dat dan niet wederzijds is...dat is het moeilijke...ik pas me namelijk altijd heel erg aan en hou vaak toch mijn mond...

3. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    je moet er echt wel samen klaar voor zijn,
    Succes ermee

4. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    daar heb je helemaal gelijk in, maar het is wel moeilijk als de een wel wil en de ander niet en daar nu ook niet eerlijk over is...maar ben benieuwd wat er vanavond uit het gesprek zal komen.....

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    pfff wat een vervelende situatie meid!
    Sterkte ermee!!

6. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Vervelende situatie. Maar ik herken het wel een beetje.
    Mijn mannetje is ook een beetje zo. Als het einde van de maand is krijg hij een beetje zenuwen. Hij wilde eerst nooit kinderen maar toch samen besloten om ervoor te gaan. Leuk vinden doet hij zeker wel. Maar wat het bij hem is, hij weet niet hoe hij er mee om moet gaan. Het is nieuw voor hem, en is nooit echt met kinderen in aanraking gekomen. Kleine kinderen in dit geval.
    Gelukkig heeft hij veel tijd gehad om aan het idee te wennen, wat we zijn al even bezig.
    Zijn zus is ondertussen al 33 weken dus als die zo bevallen is, kan hij alvast een beetje oefenen ! :)
    Hopelijk kunnen jullie er samen uitkomen. Met praten bereik je een hele hoop.

7. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Hoi meiden...

nou ik heb goed nieuws..gelukkig...maar we hebben het gisteren uitgesproken. en zoals jullie adviseerde ben ik rustig gebleven en heb ik begrip getoond en ook aangegeven dat het voor mij ook erg spannend is...en inderdaad het hoge woord kwam eruit..het ging hem allemaal even te snel..:$ en daardoor heeft hij maandag de verkeerde dingen gezegd en heb ik daar weer heftig op gereageerd..hebben nu afgesproken om gewoon de tijd te nemen en er voor te zorgen dat (we hebben afgelopen voorjaar een huis gekocht) we de keuken en de ramen vernieuwd hebben voor dat ik zou gaan bevallen... dus doen het rustig aan en gaan op een relaxte manier 'klussen' zeg maar;) en dan zien we het wel....

dank jullie wel allemaal voor jullie goede adviezen en 'luisterend' oor...:)

Deel Deze Pagina