Hallo, Ik moet binnenkort naar mijn bedrijf gaan en een persoonlijk onderhoud gesprek houden dit gaat om herindicatie sociaal werkvoorziening of ik er nog toe behoort... Mijn situatie is als volgt ik werk er al 2 jaar en heb veel problemen gehad, de eerste probleem ik kan niet tegen de drukte en de afdeling word maar drukker en de teamleider kan hiervoor niks doen ik heb het vaak genoeg bij de teamleider aangekaart hij heeft gezegt dat de afdeling waar ik werk een van de rustigste is en geen andere rustiger afdeling aanwezig is... Tweede probleem is dat ik al lang tijd niet meer met de teamleider om kan gaan omdat hij mij heel erg vernedert en dit is al 2 jaar aan de gang, ik voel mij bedreigt door te teamleider en de mensen die daar werken heb ik het gevoel dat ze allemaal op mij afkomen de ventilators in de bedrijf iriteren mij in het kort ik voel mij echt niet thuis daar. Ik zie het niet zitten om mijn hele leven daar te werken want ik denk zeker dat ik door ga draaien en psychisch en lichamelijk helemaal ga storten ik wil er weg gaan en een werk vinden waarop ik mij op mijn gemak kan voelen en rustig niet zwaar werk is. Wat ik mij afvraagt hoe kan ik de gesprek beste mijn situatie uitleggen, en kan de persoon waar ik gesprek mee heb aan de uwv doorgeven dat dit werkplaats niet geschikt voor mij is en kan mijn wajonguitkering onder invloed gaan?.... Want ik heb een vast contract en ik ben bang dat ik mijn hele leven aan de sociaal werkvoorziening vast zit omdat ik de vast contract heb geaccepteerd en heb er heel erg spijt mee want ik dacht dat ik het allemaal zou meevallen maar heb een verkeert beslissing genomen...
Beste Orchidee26, Je hebt binnenkort een gesprek bij je bedrijf over herindicatie WSW. Je hebt zo veel meegemaakt dat het moeilijk voor je is om dit gesprek aan te gaan. Ik begrijp je ongerustheid maar kan dit niet voor je oplossen. Voor overleg kun je het beste contact opnemen met je arbeidsdeskundige van de Wajong. Hij/zij kan je situatie het beste beoordelen en je adviseren. Bel daarvoor de UWV-telefoon, 0900-9294. Mijn collega's zorgen dan dat je arbeidsdeskundige zo snel mogelijk contact met je opneemt. Ik wens je veel sterkte met je moeilijke situatie. Met vriendelijke groet, René UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare