wat moet ik nu?

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Vagans, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mich87

    mich87 Bekend lid

    7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat je wordt aangenomen! Zal een stap in de goede richting zijn :)

    Ik weet dat veel mensen er angstig voor zijn. Mijn zoontje gaat 3 dagen per week naar het kdv. Ik moet erbij zeggen dat we wel heel kieskeurig zijn geweest, daarom hadden we pas laat een plekje. Maar het is echt een ontzettend goed kdv. De leidsters zijn allemaal goed opgeleid, de kindjes krijgen echt genoeg aandacht (ook van elkaar...vergeet dat niet :) ) en ze doen alles zoals ik het wil (voeding volgens Rapley). Misschien kun je eens gaan rondkijken bij een aantal kdv's? Dan kun je mss 2 dagen kdv doen en 3 dagen je moeder? Mijn zoontje vindt het echt helemaal geweldig. Al die kindjes... en thuis slaapt hij veel slechter dan daar :)

    Als je een kdv kiest het het gewoon wel heel belangrijk dat je op de kwaliteit let. Zijn de leidster goed opgeleid (liefst ook een paar die hoger zijn opgeleid...dus hbo of universiteit), zijn de leidsters van verschillende leeftijden, zijn er steeds dezelfde leidsters op dezelfde groepen, werken ze met vaste krachten, hoe ziet het kdv eruit (is het speelgoed schoon/nieuw, is het goed schoon, ziet het er georganiseerd uit), is er apart personeel voor de schoonmaak en ondersteuning van de leidsters, bieden ze extra activiteiten aan (bij ons komt er 1x per week een muziekjuf, 1x per week een knutseljuf en 1x per week een gymjuf. Hoe geweldig is dat?)?

    Ik typ dit niet om je over te halen hoor...helemaal niet. Maar meer om je misschien gerust te stellen mocht je ooit wel voor deze optie moeten kiezen.
     
  2. Vagans

    Vagans VIP lid

    13 aug 2010
    8.491
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb de baan :)
     
  3. Stefanie78

    Stefanie78 Fanatiek lid

    7 jul 2010
    3.744
    0
    36
    Friesland
    gefeliciteerd!!!!
     
  4. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Van harte gefeliciteerd!!
     
  5. mimi83

    mimi83 Niet meer actief

    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd!!
     
  6. Wijffie75

    Wijffie75 VIP lid

    26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Gefeliciteerd, wat een goeie stap. Kun je dit mooi van je to-do list schrappen en verder kijken. Deze drempel is in elk geval genomen! Top!
     
  7. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    497
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Gefeliciteerd meid, weer een horde genomen op weg naar een zelfstandig leven met Yara!!!!
    Wanneer mag je beginnen?
     
  8. Vagans

    Vagans VIP lid

    13 aug 2010
    8.491
    0
    0
    Zwijndrecht
    7 maart moet ik beginnen.

    Ik wil er nog liever niet te veel aan denken (krijg ik al buikpijn) en geniet nu nog even van mn Yara-tijd :D Het is goed weer, ik heb mn fietsstoeltje dus we gaan er lekker op uit!
     
  9. meimamma

    meimamma Fanatiek lid

    Vagans wat goed! Gefeliciteerd!
    Zoals Hopmarjanneke al zegt... Weer een stap opweg naar een zelfstandig leven met Yara!

    Snap dat je er nogal tegenop ziet, maar denk dat je het op den duur ook heerlijk zal gaan vinden even iets anders te doen en te praten te hebben.
     
  10. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hoi vagans, hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat het een beetje meezit!
     

Deel Deze Pagina