Mijn peuterdochter van 2.4 jaar zit cooooonstant met haar handen of vingers in haar mond! Echt alles zit onder het kwijl! ook zit ze constant met dingen in haar mond of likt ze vanalles af. Ze heeft dit eerder nooit gedaan, maar volgens mij is het begonnen sinds de geboorte van de tweede maar het is nou niet dat het haar aan aandacht ontbreekt?! Wie herkent dit? Ik word er echt tureluurs van..
Hier hetzelfde, en mijn dochter heeft al kiezen.. Overal likt ze aan, verschrikkelijk! Ik denk een fase, dingen voelen en ontdekken. Maar dan op een minder leuke manier voor mama
Ik denk misschien toch kiezen die doorkomen want mijn jongste heeft ook zo'n periode gehad. Bij een peuter wil ik het nog weleens door de vingers zien maar mijn oudste dochter had eens een vriendinnetje hier thuis van 8 jaar. Die zat ook steeds met haar vingers in de mond en ik werd er echt misselijk van.Heb er ook wat van gezegd. Ik zie het dus wel vaker bij oudere kinderen grrr.
Nou laten we maar hopen dat het een fase is! Ik dacht eerst dat het aandacht vragen is maar blijkbaar zijn er meer kinderen in deze leeftijdsfase.. Ze wilt ook ineens weer extreem graag haar speen telkens in dus ze zal wel behoefte hebben aan 'iets in haar mond' :-S.