<P> tuurders ??;onderste van vanochtend , bovenste van net , ik zie op beide een licht lijntje , stond er na 3min . Wie o wie ziet het</P>
ik slik trouw de pil ben niet echt aant wachten op een zwangerschap maar goed het is altijd welkom hoor . heb paar dagen geleden paar druppels bloed verloren en voel me raar
Ik lijk ook wat te zien.. Respect voor jou met nu ieder opvolgende jaar een kindje en mogelijk nog een vierde. Wow! Spannend.
gepland zou het niet zijn maar wel welkom hoor willen er zoiezo nog 2 bij . Zouden het niet erg vinden maar gaan er bewust nog even niet voor
Zie ze nog niet... Ik hoop voor je dat ik gelijk heb en anders vlot een vierde! Super leuk! Hier kriebelt het ook al maar wij wachten ook nog voorlopig!
Heb even met de helderheid etc geschoven en zie toch wel iets maar is het wel roze? Is je cyclus al op gang?
Jep het is roze kwam na een minuutje of 3 Wel ben 33 dagen ongesteld geweest maar slikte de pil , hebbe, eerste strip condooms gebuikt , en nu paar dagen geleden had ik ineens wat druppels bloed , heb dus geen idee wat men lijf doet
Lijkt me ook hoor , hebben wel wat ongelukjes gehad met de condooms maar ja had de pil ook nog Voor mij hoeven er geen streepjes te staan hoor zag alleen een heel licht lijntje na een minuutje of 3 . Maar kv tegenwoordig geeft wel vaker lijntjes