De kruidvat test is uiteindelijk toch goed doorgelopen? Misschien was je te ongeduldig met kijken Maar ik zeg gefeliciteerd! Ik vind de kruidvattest het duidelijkst!
Kv was idd goed doorgelopen. Maar de kv was van vanmiddag. De Z&k test was vanmorgen weer eens niet goed doorgelopen... Alweer gewoon. Hoe is het mogelijk.
Dank meiden! Ik zal blijer zijn als ik een vette knaller heb... En ik ben pas echt blij als ik een hartje heb zien kloppen.
Onderstaand de test van vanmorgen en ook een foto van beide testen onder elkaar, gisteren boven en vandaag onder (op de tweede foto). Wat ik wel raar vind is dat de zogenaamd ultragevoelige z&k midstream beduidend lichter blijft dan de kv. Hoe kan dit?
Ohhwwww MRCD wat gaaf! Had je al even niet meer gesproken maar zie nu dit! Oh meis ik hoop zo voor je op een plakkertje Gefeliciteerd!!!
Het ziet er goed uit. Gefeliciteerd! wat betreft je vraag: tja, soms worden testen als ultra-vroeg verkocht, omdat ze er dan meer voor kunnen vragen, maar niet alles wat verkopers beweren is waar helaas .