Zou ik inderdaad zwanger kunnen zijn???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yinthe, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yinthe

Yinthe Lid

17 jan 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik zit met een iets andere situatie. Wij hebben nu een dochtertje van 10 maanden en nog helemaal niet bezig met zwanger worden waardoor ik ook nog gewoon aan de pil ben.

Net voor de jaarwisseling (29-12) had ik alleen een flinke luchtweginfectie en heb ik antibiotica gekregen van de huisarts. Ze vertelde me wel dat de pil dan minder werkt. Oke geen probleem, doen we voorzichtig. Naderhand zijn we gewoon weer volle kracht vooruit gegaan zullen we maar zeggen ;).
    Ik ben op 30-12 nog ongesteld geweest.
    Afgelopen vrijdag had ik een beetje een ongi gevoel en zaterdag ook wat bruinige afscheiding. Niet heel erg veel, maar toch. Zaterdag en zondag ook nog ongi gevoel en behoorlijk veel dik wit slijm met het afvegen. (leek wel de slijmprop die ik verloor bij de bevalling van mijn dochtertje). Van het weekend zijn mijn darmen ook ontzettend aan het rommelen geweest.
    Ook zijn mijn borsten gevoeliger en heb ik net het gevoel of er stuwing op mijn borsten staat en heb soms wat melk productie.
    Ondertussen weer erg veel zin in sex (had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook), met tijden wat misselijk en kan uit het niets ineens ontploffen van kwaadheid.
    Nu heb ik zelf heel erg het gevoel dat ik zwanger ben.
    Heeft iemand hier ervaring mee???
    Moet nog een week wachten tot mijn nod en ondertussen erg met de situatie bezig.

Groetjes

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    tja ik weet niet hoe voorzichtig jullie zijn geweest, toen jullie op volle kracht vooruit gingen;) maar als daarbij iets is misgegaan dan zou t natuurlijk kunnen.
    als je nod over een week is kan je over 4a 5 dagen al testen als je nu al symtomen hebt.

succes ermee

Deel Deze Pagina