Hallo dames, Ik vraag me af hoe het zit als je Clomid gebruikt met temperaturen en het gebruiken van ovulatietesten. Is dit gewoon net zo betrouwbaar als zonder medicatie of heeft dit wel invloed op bijvoorbeeld je temperatuur of ovulatie testen? Het is nu mijn eerste ronde dus ik word sowieso nu gevolgd d.m.v. follikel metingen. Maar voor eventueel daarna. Ik ga deze ronde sowieso nog door met temperaturen en ovulatietesten weet ik nog niet. Zal sowieso een follikelmeting hebben op dag 11 of 12. Bedankt voor de informatie alvast.
Hoi, Temperaturen kan je gewoon in combinatie met clomid. Van ovulatietesten wordt vaak gezegd dat ze, samen met clomid, regelmatig valse resultaten geven. Een afrader dus! Succes!
Temperaturen gaat inderdaad gewoon goed met clomid. Ik heb er nog geen problemen mee ondervonden. Heb nu 100 mg en inderdaad ook follikelmetingen maar bij 50 mg hoefde ik dat van mijn gyn niet en mocht ik het met ovulatietesten gewoon lekker thuis doen. Werke prima en heb uiteindelijk gewoon een positieve test gehad. Volgens mij werken ovulatietesten prima met clomid en geven ze geen valse resultaten. De PCOS kan geloof ik wel zorgen voor vals positieve testen. Echter geldt ook niet voor iedereen en zijn er zat dames met PCOS welke wel gewoon met ovulatietesten aan de slag kunnen.