ik loop al een tijdje met een vraag rond.. maar het lijkt wel of het onderwerp nadrukkelijk wordt ontweken. je ziet er vanalles voorbij komen, maar deze vraag heb ik nog nooit gezien. dus ik stel het maar.. dit is mijn eerste zwangerschap. ik hoop natuurlijk te bevallen.. mijn vagina wordt natuurlijk mega uitgerekt.. vraag is nu... wordt hij weer strak? of blijft hij altijd een beetje blubberig.. flubberig.. wijd.. je weet wel. zal mn vriends strax minder plezier aan mij beleven? en als het inderdaad nooit meer vanzelf terugtrekt, zijn er nog oefeningen die ik kan doen om het weer " in shape" te brengen.. of is het echt een hopeloos geval...
Bij sommigen is het daarna wat passen en meten maar hopeloos is het zelden Ondanks flink wat hechtingen deed de eerste keer na de bevalling geen pijn. Voor mijn gevoel ben ik ook niet uitgelubberd..iig tijdens het vrijen merk ik dat niet. Moest in eerste instantie wel een grotere maat tampons gebruiken. Het helpt vaak wanneer je je bekkenbodemspieren traint na je bevalling..
oh dus toch oefeningen... mijn vriendinnen scheppen vaak op dat hun.. poesje nog helemaal strak is omdat ze keizersnedes hebben gehad. ik begon me al zorgen te maken.. ik kreeg het idee dat een natuurlijke bevalling funest zal zijn voor mijn verdere sexleven
Nee joh! Heb veel zwangere/bevallen vriendinnen en die zijn ook allemaal weer voor de 2e keer zwanger geworden
Nee joh , dat trekt wel weer bij. Je bent niet maagdelijk strak meer. maar echt waar strak genoeg ... ( duurt uiteraard even, alles moet weer terug in normale proporties) Bekkenbodemoefeningen helpen prima. haha meid, je dacht toch niet dat elke vrouw met kinderen geen geweldig sexleven meer kan hebben... Ken wel verhalen van mensen die te strak werden om dat ze te ver dichtgehecht waren.... Dus andersom, niet ver genoeg gehecht zal heus ook wel eens voorkomen, maar dat lost men wel op.
ik had gehoopt juist wat ruimer te worden omdat ik veeels te nauw ben en dat altijd wel wat narigheid geeft. Maar na mijn bevalling was er niks veranderd..... mischien na een 2e bevalling wel? hahaha. Nou bij mij in iedergeval niet dus.
hoi hoi, ik ben bevallen van een zoontje van 9 pond,met een pomp en ben behoorlijk ingeknipt . heb hier geen klachten hoor! ik heb ook geen oefeningen gedaan. gr.kristy
Volgens mij komt dat ook allemaal wel goed hoor,ik heb ook nergens last van gehad bij de eerste bevalling. Ik moet wel zeggen dat ik daar ook aan heb gedacht en iemand zei toen voor de grap,ach dan vraag je toch bij het hechten of ze het wat strakker doen groetjes jeslin
Och, anders heb je toch nog een ander gat Het kan ietsje ruimer blijven maar dit hoeft niet zo te zijn, is erg verschillend bij iedereen. En bekkenbodemspieren trainen is altijd gunstig voor je sexleven, ook als je nog nooit bevallen bent. Ga maar eens oefenen en zie de reactie van je partner
Wat goed dat je die vraag stelt Mamary...ik vroeg me al hetzelfde af Zo te zien hoeven we ons geen zorgen te maken...
Hi, ik ben flink gescheurd bij de eerste. Inwendig en uitwendig(bijna helemaal) en mijn man vond me erg nauw hoor de eerste keren. hahaha. Mijn vriendin is bevallen zonder scheuren en zelfs zij zei dat ze de eerste keer het idee had dat het nauwer was.. Komt goed!
hahaha. gelukkig dat het meestal weer goedkomt.. ik vind het alleen maar raar. dat de vrouwen hier op het forum over van alles praten, van sex tot borstvoeding en alles daar tussenin.. van afscheiding en rare geurtjes tot vrijen voor het opwekken van weeen en zo.. maar dat niemand praat over de vagina en wat er achteraf met haar gebeurd.. zo raar.. ik had altijd het idee dat het een beetje een flubberding werd. aangezien mijn vriendinnen zo opgelucht zijn keizersnedes te hebben gehad, en maar opscheppen over hun fantastische sexleven met hun ultra strakke poes miauw... ik werd er een beetje onzeker van..
ik was na de bevalling nog net zo lekker strak als voor de bevalling en zonder oefeningen de natuur doet zijn werk wel hoor meis hahah zou wat zijn dan zouden alle vrouwen na de bevalling een flubber k.t hebben hahaha zie het voor me flubber flubber
Haha, nou ik zeg altijd maar: ik blijf voor altijd bij mijn mannetje, want ik kan er niet meer mee voor de dag komen. Heb dan ook 2x een cyste gehad waar ik ook al was gehecht na de bevalling (m.a.w. 3x gehecht op dezelfde plek. Verder is er aan de achterkant ook wat huid wat minder mooi aan elkaar gegroeid na flinke obstipatie tijdens de zwangerschappen. MAAR... Seks kan nog gewoon hoor! Ik vond het iedere keer als ik daar weer was gehecht 'eng' om weer te seksen en vond het in die periode juist te strak! Haha. Bovendien is het bij mij niet het eerste lichaamsdeel waar ik over zou opscheppen. Maar blijkbaar is dat in jouw vriendengroep wat gebruikelijker...
haha, mijn vriendinnen praten over ALLES. en dat kan natuurlijk niet missen. nou is het namelijk zo, dat ik nog redelijk jong ben, en dat een paar van hen nog geen kinderen hebben. die paar die zijn bevallen, hebben keizersnedes gehad.. dus mijn vergelijkingsmateriaal is niet zo ruim. ik ben denk ik de eerste die natuurlijk gaat bevallen.. vanaf nu lopen ze me te plagen dat ik er straks niet eens een tampon in kan doen zonder dat hij er meteen weer uitfloept... nou ja.. ik trek het met teveel aan. ze weten hoe ze me op de stang kunnen jagen
Nou het is duidelijk dat het wel weer (redelijk) goed komt na de bevalling. Maar nu vraag ik mij af of je vantevoren ook te NAUW kunt zijn.. of heeft de ene vrouw niet een strakkere vagina dan de ander? Ik moet maar es googlen..
ik geef altijd maar het voorbeel van een bord honing als je in het midden van een bord vol honing een streep trekt met je vinger zie je dat de honing langzaam weer bij elkaar komt zo is de vagina ook