Hallo, Een tijd geleden heb ik ook gemaild naar jullie. Ik heb een ww gehad en dat is toen overgegaan naar ziektewet. Mijn ww kreeg ik altijd 4 wekelijks uitbetaald, en mijn ziektewet per week. Nu had ik deze week al niets gehad, dus heb ik gebeld met een collega van jullie, en zij vertelde mij dat ik nu in mijn verlof zou gaan en dat dit opnieuw berekend wordt tussen nu en 16 november.... Ik krijg het geld dan, wat ik nu zou krijgen, met terugwerkende kracht uitbetaald krijgen. Maar.. het kan toch niet zo zijn dat ik nu helemaal geen geld krijg? Ik bedoel, we hebben dat geld wél nodig... Groet.
Beste MissT, Ik begrijp dat je wilt weten of er een mogelijkheid is dat je betalingen, ondanks de overgang van ziekmelding in verlof, toch kan doorgaan. De informatie die de collega aan je heeft gegeven klopt helemaal. In speciale gevallen kan hierop mogelijk een uitzondering gemaakt worden. Om na te gaan of dit voor jou mogelijk is het nodig dat ik je persoonlijke gegevens raadpleeg. Als je mij een privébericht stuurt met je telefoonnummer neem ik contact met je op. Met vriendelijke groet, Ella UWV Webcare Team