Ik ben er een beetje vroeg mee maar ik ben nu al aan het bedenken wat ik mijn vriend voor verjaardags kado moet kopen. Hij is pas over 2 maanden jarig maar vind het elk jaar moeilijker worden... Hij wordt 32 en was aan het denken aan een dagje weg of nachtje... vind het zo moeilijk. Hebben jullie ideeën of tips om iets kado te doen? Of ergens heen te gaan? Onze meiden zijn dan bijna 8 maanden dus daar moet ook rekening mee worden gehouden. Ben benieuwd wat voor leuke en originele ideeën vermeld worden want vind het zo moeilijk. Dankjewel alvast
Hoi dames, Bedankt voor jullie antwoord. Zijn idd leuke dingen. Motorles vind hij niet zo'n goed idee want als hij het leuk vind wil hij gaan lessen en hij weet dat hij zich dan niet aan de snelheid kan houden omdat ie moet gaan racen... haha.. Dat weet ik omdat ik zelf mijn motor rijbewijs heb en altijd een motor heb gehad... Circuit kan ik over nadenken maar dat is ver weg en dan moeten de meiden wel mee.... maar is wel een idee!
kun je de meiden niet naar een opa en/of oma, een oom en tante brengen?? en dan lekker een romantisch nachtje weg met zen 2en.. lekker uiteten en naar het theater/bios?
Wij geven elkaar niks meer Ik haal altijd zijn favoriete eten en kook extra lekker Verder geven de kinderen kleine dingen en een tekening.
Wij geven elkaar meestal elkaars favoriete luchtje, die is na een jaar weer op haha en we gaan meestal lekker uit eten.
Mijn vriend is ook bijna jarig en dus zit ik met hetzelfde 'probleem'. Ik zat zelf te denken aan een middag schieten op een schietbaan met echte wapens, maar ik weet niet of dat mogelijk is zonder wapenvergunning e.d. Iemand die dat weet toevallig? Proefles motorrijden is idd erg leuk, maarja als hij het leuk vindt wil die het blijven doen haha Een paar jaar geleden heb ik hem een uur rijden in een Ferrari cadeau gedaan, viel héél erg in de smaak!
ik heb voor mn man een paintbaldagje met 5 anderen (via vakantieveilingen dat dan weer wel) hij is helemaal gek van schieten en alles wat erbij hoort dus denkt dat het wel gaat bevallen!
Ik heb foto's laten maken van onze kleine en daar een grote zwart wit Canvas van laten maken. Heel mooi!
Hier geen origineel cadeau maar wel iets dat hij heel graag wilt hebben: de nieuwe jeans van pall mall ( die vd reclame) Anders had ik hem ook een dagje weg gegeven, gewoon kleine naar de opa en oma en wij lekker Amsterdam of het strand op. Lekker lunchen,slenteren en afsluiten met een lekker etentje..
Wel leuke ideeën allemaal. Ik vind het zo sneu om de meiden dan weg te brengen.. ze horen er gewoon bij vind ik.. hihi.. Maar was ook al aan het denken om een dagje/nachtje preston palace ofzo... Is iemand daar wel eens geweest?