wat moet ik

Discussie in 'De bevalling' gestart door stiekel, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

wat moet ik verstaan onder rommelen voor de bevalling.
    ik ben bij de eerste ingeleid dus heb niet echt een idee wat ik in het begin ga voelen.
    toen ik werd ingeleid ging alles in een sneltrein vaart.

wie kan mij dit uitleggen :oops: :oops:
    ik heb nu om de haverklap last van harde buiken en af en toe het gevoel alsof in ongi moet worden.

groetjes sandra

2. dandy

dandy Lid

4 aug 2007
    64
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hoi, ik was zelf jarig op zondag 18 sept.2005 en toen ik uit bed kwam voelde ik het ook al rommelen.
    Kleine bewegingen, ongieachtig, hongergevoel, maar geen pijn.

Toen wist ik al wel dat het ging gebeuren.
    Ik heb mijn verjaardag nog wel gevierd in de middag, maar niks tegen alle anderen gezegt.
    Die nacht om half 2 zijn de weeen begonnen en pas dinsdagochtend net voor de middag is mijn zoontje geboren.

gr.

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ben erg benieuwd hoe dat aanvoeld dat rommelen, lees wel vaker dat het aanvoeld of je ongi moet worden, maar ik heb geen idee hoe dat aanvoeld want ik heb nooit ongi gevoel gehad, nooit buikpijn enzo als ik ongi werd/was.
    de uk blijft hier nog maar ff een paar weken zitten.

4. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    rommelen bij mij was harde buiken, pijn in me onderrug, ineens onrustig gevoel en een onwijze nesteldrang....

voorbeeld: wij hadden net een nw badkamer laten plaatsen, door vriendlief helemaal schoongepoetst (je kon jezelf echt in de tegels zien) en de dag voor me vliezen braken moest en zou ik de badkamer opnieuw helemaal schoonpoetsen

5. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

alvast bedankt voor jullie antwoorden.
    ik ben vanacht om half drie wakker geworden met een enorme ongi gevoel in de buik.
    en heb nu al twee dagen last van harde buiken die ook aan blijven houden,maar het ongi gevoel is op dit moment weg.
    het enige wat ik nu heb ik een giga druk op de onderkant en wat last van mijn rug onderin.

groetjes sandra
    we wachten rustig af.

6. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Hoi Sandra,

ik herken je verhaal. Ook ik heb een drukkend gevoel in mijn onderbuik en ongi achtige krampjes. al twee dagen een harde buik en nog een een griepje op komst ook, vandaar dat ik niet zo goed weet of het nou rommelen is of met de griep te maken heeft (heb ook lichte koorts namelijk en ben verkouden).

Ik denk dat het nog niks is en wacht net als jou maar rustig af. Wel spannend he?

Groetjes Es

7. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

ja vreselijk spannend Es.
    dit omdat de kleine bij mij dus ook al ruim 3,5 week volledig is ingedaald.
    de kleine is op dit moment heeeeeeeeeel erg druk in mijn buik.
    heb ook al 2 nachten niet echt lekker geslapen.
    maar ja het hoort er allemaal bij zeggen ze.

hihi voor de veiligheid toch maar even een matras beschermer onder de laken gelegd gister.

groetjes sandra

8. esje24

esje24 Actief lid

13 mrt 2007
    146
    0
    0
    Makelaar
    Den Helder
    Haha dat doe je goed die matrasbeschermer. Ik heb stiekum ook al voorzorgsmaatregelen genomen...je weet het tenslotte maar nooit!

Voel je je ook een beetje opgejaagd enzo? ik wel maar misschien maak ik mezelf gewoon gek.

Groetjes Es

9. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

he Es wat voor voorzorgsmaatregelen heb jij dan al genomen?

ik blijf verdorie maar last van harde buiken houden echt niet leuk meer.
    wilde de vk niet bellen maar als dit vanacht en morgen aanhoud doe ik het maar toch denk ik.
    weet ook niet hoe ik moet zitten.
    loop steeds te ijsberen door huis.

maar we zien wel en wachten gewoon af net als wat jij zegt.

groetjes sandra

Deel Deze Pagina