de bevalling van tara

Discussie in 'De bevalling' gestart door jinx, 5 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jinx

jinx Actief lid

26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    vrijavond begon het al wat te rommelen,maar ja dat deed het de hele week al,dus dacht ik dat het wel weer vals alarm zou zijn.
    toch maar om 1.00 onder de douche gestapt,begon toch allemaal wat pijnlijker te worden.vervolgens naar mn bedje gegaan en om 3.40 zat ik alweer beneden met de "'voorweeen''.
    toch maar weer naar bed om 7.00 en er weer uit gestapt om 8.30.
    nu wist ik toch wel zeker dat ik dat weekend zou gaan bevallen.
    heb mn vriend gelijk maar beschuit met muisjes laten halen,met de kleur blauw en rose,want we wisten niet wat het zou worden.
    s''middags om 12.00 maar de verloskundige gebeld dat het er toch wel aan zat te komen en dat ik steeds meet last van weeen kreeg,we moesten bellen al de weeen vaker zouden gaan komen.
    dus om 14.00 maar gebeld want ze kwamen steeds vaker,ze zou er om 15.30 zijn.
    eindelijk was ze er en toen bleek ik toch al 4cm ontsluiting te hebben.
    ze zou daarna om 19.00 terug komen,maar om 17.30,liep ik als een gek met weeen door het huis,wist niet meer hoe ik ze op moest vangen{mn vriend zei later dat ik net een krolse kat was :) }.
    dus maar weer de verloskundige opgebeld,ze was er om 18.30.
    toen maar weer even gekeken,en toen bleek ik al 9cm ontsluiting te hebben!
    het kon gaan beginnen!
    vervolgens is tara om 20.44 ter wereld gekomen.
    ik moest wel wat ingeknipt worden,want ze zat met haar handje tegen haar hoofdje aan en dat ging er allemaal wat moeilijk uit.
    tara doet het goed,heeft af entoe wat probleempjes met drinken{ik geef de borst}maar dat komt allemaal goed.
    we zij helemaal in love :p

2. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie bevalling! Van harte met jullie meid!

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd en een fijne kraamtijd toegewenst.

Deel Deze Pagina