Ik ben op zoek naar een babyroze ledikantdeken. Eentje zonder opdruk dus. Ik heb al gekeken op de sites van Hema, babydump en prenatal, maar helaas nog niets gevonden. Is er iemand die een babyroze ledikantdeken heeft en die mij kan ertellen waar deze verkocht worden?
Hier toevallig een gescoord bij Babydump: Deken Uni Katoen / Gebreid 100 x 150 cm | Bedtextiel | Baby-Dump
Bij trekpleister en kruidvat hadden ze weken geleden dekens in de aanbieding. Wieg en ledikant dekens , beide onder de 10 euro. Ze hadden babyroze, babyblauw en wit (cremig). Ik heb zelf 2 witte ledikantdekens en 2 witte wiegdekens gekocht. Sommige waren zelfs nog in de opruiming. Dus was voor 4 dekens nog geen 30 euro kwijt. Deze winkels hebben wel vaker leuke babyspullen in de aanbieding
Ik heb een hele mooiebabyroze van koeka! Echt superspul, heb er nog veel meer van, het blijft zo mooi in de was!
ik heb er vorig jaar eentje gekocht in de wibra bij de babydagen, 3 euro ofzo en goede kwaliteit! mss komen ze nog wel terug daar
Misschien weten de ervaringsdeskundigen het volgende ook nog: ik heb een 60x120 bed. Nu zijn er dekens 75x100 en 100x150. Wat is nou de juiste maat? Moet ik een grote nemen zodat ik deze ook dubbel kan slaan of is dat te zwaar voor een baby?