Wie heeft er wel/geen kinderfeestje gegeven met 5 jaar?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Coco, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Toen mijn kind 5 werd hebben we een kinderfeestje gegeven

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zomaar benieuwd...

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wel, (bijna) alle kinderen geven er wel een hier met 5 jaar.
    Toevallig vriendinnetje van dochter wat er geen gaf (of heel goed geheim heeft gehouden dat dochter niet mocht komen..... nee geloof ik niet want die info blijft nooit geheim).

3. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons in de klas wisselt het heel erg. Zoon taalde er vorig jaar niet naar om een feestje te geven. Afgelopen vrijdag met 6e verjaardag wel gedaan. Met 7 kleuters dolle boel.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm mja.. Wij met 5 voor het eerst.
    Mt 4 wilde ze zelf wel graag maar van kdv waren d'r vriendjes allemaal al naar school en op school zelf kende ze nog niemand. Dus tja.. Dat was lastig.
    Er kwamen wel veel kindjes op d'r "gewone" verjaardag en dat vond ze super

Maar afgelopen verjaardag werd ze 5 en was er geen ontkomen meer aan :)
    5 meisjes uit de klas... Huis op z'n kop.
    Maar iedereen vond het leuk en dankzij de hulp van oma was alles zo weer opgeruimd.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    wat hebben jullie gedaan met het feestje? Ik twijfel nog of ik thuis iets organiseer of toch maar een binnenspeeltuin oiod

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wij hebben het eerste feestje thuis gedaan.

Achteraf te lang...maar goed daar hebben we van geleerd.

Bij een thuis feestje zou ik het niet langer doen dan 2-2,5 uur

Een speeltuin ( ballorig bijvoorbeeld) lijkt mij ook geweldig. Maar dan kunnen er maar maximaal 8 kinderen mee ( 7 + de jarige)

Ik twijfel dit jaar nog.

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn schoonzus heeft voor haar dochter (werd 5) ook voor het eerst een feestje gegeven. Zij had als thema prinses en daarbij dan een soort van pakket gehuurd waar van alles in zat. Meisjes konden verkleed worden als prinses en dan ook nog iets maken. Weet niet meer precies wat. Heb ook geen idee hoe die site heet, maar als je googled op zoiets vind je vast wel wat.

Denk dat ik zoiets ook ga doen als Sven die leeftijd heeft. Zo is een kinderfeestje thuis ook heel erg leuk!

(en heel persoonlijk: ik zou het dus echt niet zien zitten om met zoveel kids naar een binnenspeeltuin te gaan, maar nogmaals: dat is persoonlijk).

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tuurlijk! Wij zijn naar een speelbos geweest, met een frietje, drinken, ijsje etc. Van 13 tot 17.30 volgens mij.
    Jongens hebben zich echt heel erg goed vermaakt, en sliepen allemaal in de auto hahaha.

9. yeps

yeps Bekend lid

27 aug 2012
    506
    18
    18
    NULL
    NULL
    Wij gaan t wel doen; leuk toch..,
    Enige 'nadeel' is dat ze door best veel kindjes al is uitgenodigd voor de feestjes dat we die qua aantal niet allemaal terug kunnen uitnodigen. Vervelend maar t is niet anders denk ik ...

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook wel. Mijn jochie had toen 3 allerbeste vriendjes. Dus met de 4 jongens een piratenfeestje gehouden. T-shirt versieren, haaienhappen(koekhappen met snoephaaien), een speurtocht en nog wat lekkers en leuks. Al hebben ze een derde van de tijd rustig gespeeld met de treinbaan van mijn jochie. Ook prima..

Mijn jochie verheugd zich al op het piratenfeest van volgend jaar ;)

11. Eva8

Eva8 Nieuw lid

19 mrt 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik vind een binnenspeeltuin geen prettig idee.
    Je bent toch verantwoordelijk en kan ze moeilijk allemaal in het oog houden :)

En dochterlief wilde graag een prinsessenfeest.

Dus uiteindelijk mocht iedereen verkleed komen.
    Eerst kadootjes, toen wilden ze allemaal even d'r kamer zien natuurlijk.
    Kinder high tea.. (Veel zoetigheid maar ook sandwiches met pindakaas en rolletjes pannenkoeken en fruit)
    De typische oud Hollandse spelletjes in een prinsessenjasje
    Nog even gedanst natuurlijk.
    Stopdas, stoelendans.. En daarna van oma (mijn hulpje de dag) de macarena geleerd.

Klinkt alsof we uuuuuren bezig zijn geweest... Maar in werkelijk stonden na 2,5 de eerste ouders alweer op de stoep :)

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva was ook al op een aantal feestjes geweest, maar ze heeft van die kinderen er maar eentje uitgenodigd. De meesten waren jongens die ik toen nog niet eens kende, maar ze stond er echt op ;). En tja, het is haar feestje :). Ze mocht eerst 5 kinderen uitnodigen, dat zijn er toen 7 geworden, want dan zat er tenminste nog een extra meisje bij :).

NonnieMa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina