Pnirmal: je hoort gewoon bij het meubilair hier . En voor mij zijn je verhalen eigenlijk wel altijd duidelijk .
Juist en soms kan ik het hebben en soms is het ontzettend irritant hwhaha. Mijn moeder is makkelijker! Als ze echt iets zegt dan vlucht ik weg hwaha dan gaat ze me toch te keer nu nog hwaha.
Dat is nog eens een goede tip. Voor als het nog eens gebeurt. En het heeft gewerkt denk ik whaha let nu wel 100 keer op wat ik op facebook schrijft. Snap nu dat pubers hun ouders niet op hun facebook willen hebben.
Ik gooi gewoon na zoveel weken iedereen er af die niet op mij of mijn updates reageert of er naar over doet Ef them! Je MOET niet in mijn leven zijn, je mag. En dan doe je mee of niet. Ik had een tijdje geleden ook een aantal azijnpissers op FB staan die over alles negatieve opmerkingen maakten (2 jongens en 4 meiden). Nou, in plaats van dat ik mij er aan zat te storen streepte ik weg hoe vaak het was en bij de derde negatieve comment zijn ze verwijderd. 1tje kwam daarna vragen waarom; na een eerlijke mening van mij kon die persoon het verder toch niet hebben en lag het allemaal aan mij Nou ja, prima, maar ga dan gerust verder elders je heil zoeken. Ja toch? Either you're in and welcome to join, or you are out and stay out.
Gewoon stiefmoeder als "kennis" neerzetten voor fb Sommige statussen waarvan je niet wil dat zij die leest kan je dan aanvinken voor "vrienden behalve kennissen". Doe ik met mn schoonpa, anders heb ik elke dag bericht van schoonmoeder. Nu nog wel, maar iets minder vervelende berichten.
Hahaha pnirmal, ik leerde pas dat je pnirmal was toen je van knap weer terug ging naar pnirmal hahaha. En ja ook ik ben al behoorlijk gewend aan je schrijfstijl die nogal warrig kan zijn, vooral als je verdrietig bent of te snel schrijft. Maar ook ik hobbel hier al heel lang mee.
Het is net zo iets als de kat krabt de krullen van de trap. pnirmal was er voor knap er was en knap werd weer pnirmal toen knap het knap zat was om knap te zijn. En nu mist ze ook al een paar maanden weer knap maar we blijven niet aan de gang dus ik blijf voorlopig pnirmal. Soms kan het knap lastig zijn, O je woord nog lollig op de late avond.