Wij hebben een bugaboo besteld ideaal mijn zusje heeft er een aangeschaft en ik vond hem zo handig ook met maxicosi , die van Janelle is zon onhandig ding. De kinderwagen word een dag na de geboorte van de kleine bezorgt We hoeven alleen maar even een telefoontje te geven. groetjes Annemarie
Hoi, Wij hebben de Mutsy 4rider lightweight. Heb 'm al een paar weken in huis en vind het nu al een geweldig ding. De Bugaboo is ook super vind ik! Misschien een idee om 'm wat eerder te laten komen? Wij moesten 'm namelijk nog in elkaar zetten en dan kun je 'm leuk opmaken enzo. Veel plezier ermee! X Lilith
ja, maar goed dat goed hoor de eerste dag kan ik toch nog niet naar buiten en we hebben de babykamer, box en alles al voor elkaar die kinderwagen komt wel voor elkaar Groetjes Annemarie
Hoi ! Wij hebben een Quiny Speedy. Vrienden hebben hem ook en zijn erg tevreden over de wagen. Ik hoop dat je bij een betere babyzaak bent geweest dan wij ... we hadden er alle vertrouwen in en als het even tegen zit komt de kamer zo laat dat ik al weer aan het werk ben en dus nieteens de kans heb om het zo te maken als ik het graag zou willen ... Succes ! Groetjes, Nikki F
Dat hoop ik idd ook niet maar de babykamer hebben wij al af inclusief meubeltjes en als de kinderwagen iets later mocht komen hebben we altijd de oude van Janelle nog achter de hand. groetjes Annemarie
hoe kom je in het album van iemand.? heb al paar keer zien staan in berichten maar kan het niet vinden! Groetjes Annemarie
Wij hebben zo'n mooie grote oude die ze vroeger hadden! Lekker de ruimte voor de kleine enzo! Mn zus komt m binnenkort brengen met mn ma!!! Zie onze kleine meid er al helemaal inliggen*zucht*
haha leuk he Ik heb er ook helemaal zin in buiten dat ik het gewoon zat ben Als de kleine er is is het helemaal vergeten en vergeven. groetjes Annemarie
Kep een Firstwheels... marine blauw... had eerst een grijze maar vond de blauwe toch mooier en beter.... foto's van beide staan in Fotoalbum
Ik heb een rode Quinny speedy SX en ben er zeer tevreden over. In combinatie met een maxi-cosi cabrio een zeer complete wagen.
wij hadden van janelle een Esprit kinderwagen, maar wij vonden hem zeer klein! Janelle kon er niet lang inliggen terwijl ze nog te jong was om in de wandelwagen te liggen/zitten die was intotaal toch nog wel iets van 500 wel met voetenzak/ reiswieg en noem maar op, lang niet zo inclusief als de bugaboo maarja we hebben hem ook niet voor niets gekocht lijkt me want wel een beetje overbodig en we willen na deze waarschijnlijk ook nog wel een derde kindje Groetjes Annemarie
Wij hebben de Bugaboo Cameleon, de basiskleur is grijs en de aanvullende bekleding (zonnekap, wandelwageninzet etc) is oranje. Ik vind het een ideale wagen, hij is licht, makkelijk wendbaar, makkelijk opvouwbaar en je klikt de maxi cosi er zo op. Ik vind het ook prettig dat de wandelwagen inzet in 3 standen te zetten is. Lotte paste na 4 maanden niet meer in de reiswieg en hebben haar toen in de wandelwageninzet gelegd die in de ligstand kon..
ja wij hebben ook een Bugaboo-cameleon besteld met de kleuren zand en oranje..!! ik houd sowieso al van oranje en met zand-kleur vinden wij het een perfecte combi. Groetjes Annemarie
Ik heb een Koelstra gehad, 4 wieler. En een Quinny Formula, 3 wieler. En nu ga ik een Quinny buzz bestellen in olive green. De driewieler was ik errug tevreden over, stoere wagen. Esje
Ik heb de Donna Driver Twist van Happy Baby besteld. Dit is zeg maar het goedkopere zusje van de Bugaboo. Voordeel vond ik dat de Donna een stuk hoger is en dat is met mijn lengte wel erg praktisch. Verder heeftie ook 4 wielen en kan het zitje in ligstand zodat dat een goeie overgang is tussen reiswieg en wandelwagen. De kleur wordt zand. En dat ga ik combineren met oranje dekentje etc. Vind ik net als mvjanelle ook een perfecte combi!
heb je de maxicosi wel al in huis dan? Want dat is wel handig als je het kindje eventueel vanuit het ziekenhuis mee moet nemen.