nega test

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gerda, 18 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    hoi mensen ik had vrijdag mijn NOD heb vandaag getest negatief zou ik tevroeg getest hebben.voel me goed heb alleen af en toe steken rond mijn navel heb ik anders nooit en gevoelige tepels. teste in feb pas na 7 dagen positief dit is helaas fout gegaan. wie teste er nog meer zolaat positief?????? gr gerda

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    als ik jou was zou ik nog even w8ten een paar daagjes en dan nog een keer testen...

3. Niet meer actief

Hey,

Ik heb ook te vroeg getest. Was een week overtijd en de test gaf negatief aan. Na 5 weken was ik nog niet ongi. Omdat ik elke keer onregelmatig ongesteld was, heb ik op verzoek van mijn man nog maar eens een test gedaan. En deze was positief! Dus denk inderdaad dat het kan dat je tevroeg test.

Vorige maand was ik 6 weken overtijd maar niet zwanger. Toen dacht ik ook elke keer dat ik misselijk was, zere tepels etc. Probeer er niet al te veel mee bezig te zijn. Dat was ik de afgelopen maanden heel erg. Ik was dan ook zeer teleurgesteld toen ik toch ongi werd. Nu was ik dat totaal niet en kwam het als een kado'tje.

Hoop voor jou op hetzelfde! Succes en laat maar horen hoe het is afgelopen.

Mariska

4. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    bedankt he ik probeer er niet teveel mee bezig tezijn maar das erg moeilijk.wachten maar. gr gerda

Deel Deze Pagina