hoi, ik heb hetzelfde jasje, maar dan de jongensuitvoering. erg fijn jasje moet ik zeggen, maar dat is een ander verhaal! op die plek zit bij mij geen labeltje, zat er ook niet, ook het verkoolabel met de prijs zat niet op die plek. maar goed ik weet niet of dat per winkel verschilt. Bij ons is de binnenvoering in de oksel gescheurd, maar ondanks dat hebben wij het jasje echt megavaak gebruikt, dus als je het voor een klein prijsje kan krijgen zou ik het aanraden. wij hebben er nieuw 30 euro voor betaald, dat was zonder korting ofzo. joyce
Wis niet dat dat zo een duur merk is ik heb zo een jasje die je aan 2 kanten kan dragen hij is nog bijna nieuw was vergeten dat ik hem had liggen hij heeft hem 1 keer aangehad.
Het is maar een raar gat. Als er een irritant label zit dan haal je het stiksel toch los, lijkt mij. Zeker als je het aan 2 kanten kan dragen. Het is ook geen gat dat je even maakt door het dichtnaaien.
Misschien is het een brandgat die ze rondom hebben uitgeknipt. Je kan natuurlijk een laag bod doen, als hij verder in orde is tenminste.
Ik zou er zelf niet zoveel van denken: label eruit geknipt misschien. Zelf zou ik het nu niet super vinden om bij wijze van mezelf zo terug te vinden op internet. Mss als dief uitmakend