wat moet je hiervan denken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door spekkies, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    ik doe mee! :D

(zie mijn topic 3 vage testen op een rij)...

morgen mijn NOD en doe dan weer een test en hopelijk testen we alle 3 een dikke roze teststreep!

2. spekkies

spekkies Lid

19 jul 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    gezellig haha:D

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik kan niet meedoen, want heb geen tests meer.. Heb via internet besteld, maar die zijn nog niet binnen..

4. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    ben een ontzettend vroege vogel de laatste dagen, jammer genoeg want loop doodmoe maar loop over van de zenuwen.
    ook vannacht amper geslapen omdat ik nog eens mocht testen vanmorgen :D

eerst nog maar eens een sensitest gedaan, een streepje te zien, maar amper te zien dus ging ervan uit niet zwanger te zijn. toch zwaar teleurgesteld en nooit meer iets bestellen bij sensitest!

Toch om alle twijfel weg te nemen nog een 2 v 5 gedaan, ondertussen mijn urine gaan weggooien, kom ik terug, staat er een knalroze streep op de 2 v 5!:$:D

sta helemaal te shaken en vind het nu wel jammer dat ik de CB niet meer gedaan heb want die lag nog klaar om te doen ;)

ik ging er na die sensitest al zo stellig vanuit dat het niets zou zijn maar ik denk dat ik nu wel meer mag gaan geloven dat ik echt zwanger ben!

kan het bijna niet geloven omdat het bij de eerste toch 8 rondes heeft geduurd, nu van de 2de keer raak en maar 1 x geklust op de dag van de eisprong toevallig (ik temp ook)

spekkies en nen, ik duim superhard mee voor jullie!!! hoop dat jullie streepjes ook duidelijker mogen zijn en dat we samen een maart of april mama mogen zijn!

groetjes

5. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    #25 Thalia30, 21 jul 2010
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
    Claire gefeliciteerd meid!!!! Wat raar dat de sensitest negatief was :( Heb je deze met dezelfde urine gebruikt?
    Als je zo'n duidelijk streep hebt, dan doe je de digitale toch alsnog ;) Altijd leuk om zwanger te zien staan :)

Spekkie en Nen succes met testen, ik hoop voor jullie ook op een knal roze streep :D

edit: ik lees net in een ander topic dat de sensitest licht positief was. Fijn dat de kv knal positief was meid!

6. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    ja hij was echt heel vaag die sensitest terwijl ik altijd dacht dat die vrij gevoelig waren maar de 2 v 5 was dus binnen 2 minuten veel duidelijker!

ik ga zeker de CB nog doen :D als ik nog s moet plassen he ;)

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Super gefeliciteerd meid!!!!!

8. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Gefeliciteerd! Dat is leuk wakker worden:D

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Claire, gefeliciteerd meid!!! Super nieuws :D Ik hoor wel vaker dat de sensitest later positief test dan kruidvat, dus het kan wel kloppen dat daarop het streepje lichter was.

Ik hoop vandaag mijn testen via de post te krijgen, maar wil dan eigenlijk nog wachten tot vrijdag (13dpo).. De vraag is of dat gaat lukken haha

10. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    spekkies, waar blijf je? :(
    je zou toch testen vandaag of heb ik iets gemist in een ander topic?
    ben wel heel nieuwsgierig :D

11. spekkies

spekkies Lid

19 jul 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb getest en helaas negatief :(
    Snap er helemaal niks van

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

gefeliciteerd! en idd ik zou ook gewoon de cb test doen, kan je het nog eens aanschouwen is zooo leuk:D

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hoever van te voren test je nu dan? misschien morgen nog een test ertegen aan gooien?

14. spekkies

spekkies Lid

19 jul 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben al een tijdje overtijd zelfs, altijd regelmatig. Maar nu???
    En heb wel veel kwalen?

Misschien me cyclus toch anders geweest deze maand dan ik dacht en test ik te vroeg (dan zou het aankomend weekend waarschijnlijk zijn).

Snap er niks van, heb me "bloeding" bijna 4 weken geleden gehad, maar was 2 dagen en toen niks meer. Ook niet echt bloeding te noemen.
    Ik wacht nog even af tot het weekend dan maar :(

15. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    spekkies, wat sneu!
    je had toch ook al eerder een vaag positieve test of vergis ik mij :(

vervelend als je cyclus nu ineens anders zou zijn dan je gewend bent...

temp je ook? anders krijg je op die manier echt wel meer inzicht in je cyclus en wanneer je ei komt en zo...

khoop dat je alsnog positief mag testen in het weekend meid

knuf

16. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Hoi Spekkies,
    Vervelend! Dat duimen van ons heeft voor ons beide niet gewerkt.
    Misschien bij de volgende ronde?
    Heb je wel vaker korte menstruatie of dat je een keer overslaat?
    Vind het wel vreemd, omdat je normaal altijd regelmatig was. Misschien komt het van de spanning?

17. spekkies

spekkies Lid

19 jul 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk ook spanning hoor, maak mezelf gek denk ik na zo'n test ;)
    dan moeten vriend en ik maar meer ons best doen haha :p

Deel Deze Pagina