ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sasje24, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey,

ik heb een vraagje, ik werk deze maand voor de eerste keer met ovulatietesten. nu ben ik 3 dgn aan het testen en geeft wel iedere keer vrij snel een licht streepje aan. betekent dit dan dat mijn ei eraan komt? of geeft zon test altijd een licht streepje??? of geeft die dan niks aan als je ei er ook nog niet aan komt?
    ik heb al steekjes in mijn buik, dus mijn ei zit er wel degelijk aan te komen, wacht eigenlijk nog om gevoelige borsten haha en dan is dat zeker mijn ei...de test van vandaag is overigens sowieso al duidelijk dan de overige 2 dgn.

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier ff de foto van mijn ovu test wat denken jullie?

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik werk deze maand ook voor t eerst met ovulatietesten en ik heb 15 dagen achter elkaar getest en elke dag een licht streepje.
    Vlgs mij zit er altijd wel wat van het hormoon in je urine.
    Sommigen schijnen een opbouwende kleur te krijgen als de eisprong nadert. Pas als ie net zo donker of donkerder is dan is ie positief en nadert je eisprong binnen 24-48 uur.
    Ik denk aan mn lichaam te merken dat mn eisprong is geweest maar heb de positieve test gemist. ook had ik geen duidelijke opbouw in kleur. Wel was het streepje ineens heeeeeel licht na de dag dat ik dacht dat ik mn eisprong heb gehad. lichter dan voorheen.
    Ik denk zelf dat het ook het handigst is om altijd op het zlefde tijdstip te testen en niet met ochtend urine want dan geeft ie al snel donkerder aan omdat je urine dan geconcentreerd is.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey,

ja dat wist ik dat het niet met ochtend urine mag en idd altijd op hetzelfde tijdstip testen ja

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Nog niet positief... nog ff door testen :) hopelijk heb je snel een donkere streep :)

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    niet???? denk je dat het nog lang zal duren?? want heb ook al van die steekjes??? en zit er niet ver vanaf vind ik?? maar als je dus posi test dan komt je ei pas binnen 24/48 vrij toch???

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Hij ziet er wel redelijk uit. Ik denk dat je eisprong er aan zit te komen, Je zou nou even 2 x per dag kunnen testen.
    Die van mij liepen ook op vlak voor de piek

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @lara....wanneer heb jij je ei gehad??? zie dat jij al op dag 46 zit??????

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik dacht eigenlijk weer gewoon om morgen weer op hetzelfde tijdstip te testen! als die dan weer lichter zou worden heb ik vandaag toch mijn ei gehad..en is die morgen donkerder dan heb ik misschien morgen mij ei! hoe dan ook klussen vandaag haahaa gisteren ook al geklust maar wil hem niet missen hahaaha

10. C78

C78 Niet meer actief

Het zit er wel aan te komen nu hoor! Hij wordt vast de volgende keer nog iets donkerder :)

11. mama86

mama86 Actief lid

16 apr 2009
    182
    1
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zuid Holland
    Hoi,

Wij zijn nu 5 rondes aan het proberen. Deze ronde ovulatietesten gebruikt van testjezelf.nu
    Ik heb de 7 testen gebruikt en alle! hadden een licht streepje. Geen één een dikke. In de bijsluiter stond ook dat dit normaal was, maar dus geen positieve test.
    Nu heb ik al één zoon en kan ik mijn baarmoedermond goed voelen. Ik heb gister en eergister goed kunnen voelen, dat die wijder en dikker was. Dus dat is voor de indicatie voor mijn ovulatie. Maar het schijnt, dat je dit alleen kan voelen als je als eens bevallen bent, omdat je baarmoedermoeder dan nooit meer helemaal sluit.
    Goed, ik koop die testen nooit meer, wat een rommel.
    Nu heb ik dus mijn ovulatie gehad en hoop ik dat ik 5 aug niet meer ongi wordt :)
    Veel succes allemaal!

12. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Ik denk dat het verstandig is vanavond nog een keer te testen. Het lijkt erop dat je ei er echt aan zit te komen. Ik teste s'morgens nog negatief en sávonds knal knal knal positief.

Succes met klussen:D

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Denk toch echt dat je ei er aan komt meis.. Gewoon lekker blijven genieten van het klussen :D en daarna wordt het afwachten meis... Ik duim heel hard voor je! xx

14. linde90

linde90 Niet meer actief

ik had mijn ei op dag 24, maar moet mijn banner nog aanpassen, ga ik gelijk even doen....

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zou idd vanavond nog eens testen

hier ook een bijna posi ovu test een uur terug
    ik doe er rond etenstijd nog 1 en dan vanavond voor ik naar bed ga (ik heb maar een korte lh piek)

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    sasje ik denk ook dat het niet lang meer duurt:D

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoe laat zou ik dan nog een keertje moeten testen????heb deze rond half 11 gedaan....voel ook echt steken in mijn buik..maar normaal heb ik ook erg pijn aan mijn tepels en dit is nog niet.....

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik zou er nog een tussen 4 en 8 uur doen

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh hahaha...heb net vriendlief al gebeld....want die zou eerst naar huis komen vanuit werk, en daarna weer door gaan werken stuurt die smsje van ik kom nu toch niet naar huis...tja ik hem net gebeld van we moeten vanavond wel klussen of morgen hahaha!! komt goed schatje zegt die hahahahahahaha!!

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :p dat valt hier onder overwerken

komt ie thuis van werk meld ik hm effe dat ie moet overwerken weet ie genoeg :D

Deel Deze Pagina