Met rentepunten van de Postbank kun je voor zo'n 300 euro een Easy Walker Sky set (dit is een kinderwagen) kopen. Voor we hem bestellen gaan we hem natuurlijk even in het echt bekijken bij de Prenatal. Heeft iemand ervaringen met de Easy Walker?
Wij hadden dat ook gezien en zijn hem gaan bekijken...hij was erg onhandig in te klappen en nam naar onze mening te veel ruimte in. Wij hebben het dus niet gedaan...
Wij hebben de Easy Walker via de Postbank aktie. Wij vinden het een fijne wagen, we zijn hem wel eerst gaan testen in de winkel! Het inklappen is niet onhandig vind ik... ik weet ook niet hoe het bij anderen gaat. Maar 2 knoppen indrukken en hij klapt in. En hij is ook vrij klein op te vouwen (hebben we juist op gelet, omdat wij een gastank in de kofferbak hebben). Succes met beslissen!
Ik ben ook erg blij met mijn easy walker! Ook besteld via de postbank. een groene een hele stevige wagen en op de manier met de rente punten ook niet zo duur. Ik vind de wagenbak juist vrij ruim als ik hem vergelijk met die van mijn vriendin (volgens mij x adventure) Je ziet ze ook niet zo heel veel dat vind ik ook wel leuk. Nadeel: hij heeft vrij brede wielen en is dus niet echt een stadswagen. Ik bots nogwel eens ergens tegenaan omdat je een beetje uitsteekt Heb ook de luiertas en de voetenzak daar besteld... kortom gewoon doen
We hebben hem inmiddels binnen en volgens mij is het een prima wagen. We hebben 'm eerst bekeken bij het Prenatal Warenhuis in Eindhoven. Waar we bijna op de Easy Walker waren afgeknapt dankzij een onwetende verkoopster, die niet wist hoe ze de wagen in moest klappen of de reiswieg eraf moest halen. Ze stond het ding bijna te slopen waar wij bij stonden! Gelukkig zag mijn vriend hoe het wél moest. Het is helemaal niet moeilijk, maar je moet het even weten. We hebben de legergroene gekocht, een lekker stoere kleur zodat de grote broers af en toe ook willen duwen.