Wat moet je nou eigenlijk allemaal wassen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door FutureMama81, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

De geur trekt in de kleertjes maar de kleertjes komen niet in contact met de stof die de geur geeft...snap je? Weet ook niet goed hoe ik het moet uitleggen.

2. Bri

Bri Niet meer actief

Kinderen reageren meestal niet superheftig op de geur op zichzelf, maar op de stoffen die geur afgeven (parfum). Dus zolang die stoffen zelf niet in de kleding zitten, kan een luchtje niet zo veel kwaad. Maar ik zou persoonlijk geen geurbuiltjes of zo in de babykast leggen, schoon is schoon, toch? En die spullen was je zo vaak, dat ze de tijd niet krijgen om muf te worden.

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik kan haast niet wachten tot we weten wat het wordt.
    dan ga ik naar zolder en alle kleertjes naar beneden halen en uitzoeken.
    wassen wacht ik dan nog even mee, maar denk toch dat ik het rond de 35weken wel klaar wil hebben.

ik heb bij alyssa ook echt alles gewassen wat er gewassen kon worden en dat ga ik deze keer ook doen.

dat van die hydrofieldoeken wist ik niet, heb geen klachten gehad de vorige keer dus zal wel meevallen.

liefs doris

4. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ik snap het ja :)
    Enne, ik leg wel geurzakjes in de kast... Het gaat inderdaad niet muf ruiken, maar neutral ruikt nergens naar. Gezien we voor onze beep ook al geen Zwitsal gaan gebruiken maar Weleda, wil ik toch dat het een beetje naar beepjes ruikt :)
    We hebben er trouwens ook 1tje in het kamertje gehangen, dus ook het kamertje ruikt helemaal babyachtig :D

5. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Hi meiden, hier een tip om alles zacht te krijgen:

eerst drogen op een rekje en daarna droog in de droger doen. Dan krimpt het niet en blijft het mooi zacht!

Deel Deze Pagina