Wat moet je toch met die mannen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaii

Chaii Niet meer actief

Klinkt erg bekent in de oren (ogen?).... :p

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Natuurlijk had ik niks uit mijn handen laten vallen en daarheen gerent. Maar had het wel prettig gevonden als ik weet waar hij is. Als er wat is.
    Heeft ook niks met handje vasthouden te maken.
    Ik weet dat soort dingen gewoon graag. Net zo goed als ik hem laat weten als ik even naar de huisarts ga.
    Gewoon even een update.

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Gewoon terug doen een keer, dan zijn ze het gelijk afgeleerd. :p

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Als je dit vaker hebt mee gemaakt kan ik me voorstellen dat je zoiets hebt van TS je stelt je aan waar maak je je druk om, maar als mijn vent dit zou doen zou ik het ook wel fijn vinden als hij even had gebeld.

5. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik geef hem groot gelijk.

Ik heb pas in het ziekenhuis gelegen 2 dagen. Heb mijn oma waar ik een hele goeie band mee heb niks verteld. Kon ze ook absoluut niet waarderen, maar haar dochter mijn tante is terminaal ziek en daar zorgt ze voor. Dus ik ben blij dat ze zich niet voor niks ook nog is over mij zorgen hoefde te maken. Al begrijp ik jou natuurlijk ook wel.

6. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Nou, als mijn man daar zou zitten om wat voor reden dan ook, zou ik het wel prettig vinden als hij even contact op neemt. Nou was de laatste keer toen hij verloor bij een mma wedstrijd, 8 gebroken ribben, en moest hij blijven. Verder heeft hij nooit zoiets, misschien dat dat scheelt.

7. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Oh hier nog zo 1 pff. Laatst ook was hij op een klus van ruim 2 meter hoog gevallen. Wist ik ook niks van. Belt z'n baas op een gegeven moment of hij al thuis was dus ik huh, thuis, hoezo? Oh eeh je weet nog van niks? Eh nee ik weet van niks wat is er dan? Nou maak je geen zorgen 't is niet ernstig hij is alleen van een ladder gevallen, is nu in 't zkh voor controle :). Lekker dan! Ik kreeg 'm ook niet te pakken natuurlijk, belt hij even later kun je me in 't zkh komen halen want.. dus ik er doorheen ja je bent van een ladder gevallen sukkel en dan bel je niet even! Oh... m'n baas heeft je al gebeld dus :). Ja inderdaad! Ja eh ik wou je niet ongerust maken want 't viel wel mee dus ja.
    Pfff mannen!

8. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik zeg niet dat ts zich aanstelt. ik zeg alleen dat ik vind dat ze er zich niet kwaad om moet maken

9. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Haha mannen eigen.... Die van mij heeft een paar jaar geleden toen hij zijn fiets in de stalling zette, zijn hoofd tegen het afdakje gestoten. Gevolg: een snee van 3 cm op zijn ooglid. Het bloedde enorm, dus een aannemer die hem zag heeft hem heel lief naar de EHBO gebracht, waar het gehecht is. Meneer is daarna gewoon naar zijn werk gegaan ;):) En ik zag het pas toen hij thuis kwam...

10. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik zou het denk ik toch wel waarderen als hij dat liet weten haha. Ik zou het zelf ook aan hem melden.

11. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Dan zijn wij denk ik hier heel raar haha. Wij bellen elkaar echt direct als er ook maar iets gebeurd. Net bij elke poep en scheet uiteraard, maar zeker wel als iemand van ons naar de dokter moet, of kind hard is gevallen of iets dergelijks. Overigens bellen we eigenlijk de hele dag door best vaak met elkaar, gewoon even updaten en even kletsen, vaak maar een minuutje ofzo, als werksituatie het toelaat uiteraard. Misschien een beetje too much voor sommige, maar voor ons werkt het:)

12. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Om even op ts in te gaan, hier is het dus echt ondenkbaar dat we naar het ziekenhuis gaan zonder dat de ander het weet. Waarschijnlijk bellen we eerst elkaar en dan pas de dokter, haha:) zijn jullie al misselijk? Haha:D

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nee hoor doen we hier ook. Als er wat gebeurd bellen wij elkaar altijd en doen hoef je echt niet altijd heen maar wil het wel weten.

14. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Manlief hier flikte laatst hetzelfde, had bijna z'n vinger eraf gesneden met de mandoline, komt hij met die hele hand in verband s'avonds laat thuis, is hij daarna gewoon weer gaan werken?! En niet gebeld of niks! Kon ik ook niet waarderen Maarja je er niks aan!

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.817
    19.124
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Op zich zou ik het wel prettig vinden als mijn man dit soort dingen even zou melden. Maar bij zoiets kleins/onschuldigs zou ik me ook niet kwaad maken als hij niet zou bellen. Sterker nog, onder lestijd zou hij me hiervoor niet hoeven bellen hoor. Dat kan dan wel wachten tot een pauze of na schooltijd.

Mijn schoonvader is hartpatiënt, die heeft het dus een keer geflikt om een hele nacht drukkende pijn op de borst te hebben, tegen m'n schoonmoeder te zeggen dat het avondeten een beetje verkeerd gevallen was, vervolgens 's ochtends op de fiets (!) naar het inloopspreekuur van de huisarts te gaan. Die prompt de ambulance belde om hem te laten opnemen in het ziekenhuis. Kijk, als je DAAR boos om wordt, snap ik het.

16. glimworm

glimworm Niet meer actief

idd! ik zou in jou geval alleen maar blij zijn dat hij nog zo "eigenwijs"is om uberhaupt naar de SEH te gaan. Hoeveel mannen zijn er niet die niet naar een dokter mee te slepen zijn?

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Oh hier laten we zoiets wel altijd weten hoor!
    Maar misschien zijn wij juist weer wat overdreven, want ik bel al als ik een trein later heb, omdat mn man zich anders ongerust maakt als ik later thuis ben (heeft bij de politie gezeten, dus hij heeft al het een en ander meegemaakt).
    Ik zou het wel raar vinden als mn man niet belt als hij bij de SEH heeft gezeten! Je bent toch niet voor niks zn vrouw/vriendin??

18. 2jees

2jees Niet meer actief

Ja hier zouden we ws ook eerst elkaar bellen.
    beeb 2 was al bijna geboren ik belde eerst mn man en toen de VK..

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wij zouden elkaar ook altijd bellen, dus snap het wel..

20. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hier ook zo :):)
    Al bel ik vaker naar huis sinds hij zijn herseninfarct heeft gehad en weleens aanvallen heeft en vooral check ik wat vaker op zijn papa dag, maar daarvoor belden we ook al als een van ons naar de dokter moest of wat dan ook hihi tja....

qUOTE=Reintje85;14919137]Dan zijn wij denk ik hier heel raar haha. Wij bellen elkaar echt direct als er ook maar iets gebeurd. Net bij elke poep en scheet uiteraard, maar zeker wel als iemand van ons naar de dokter moet, of kind hard is gevallen of iets dergelijks. Overigens bellen we eigenlijk de hele dag door best vaak met elkaar, gewoon even updaten en even kletsen, vaak maar een minuutje ofzo, als werksituatie het toelaat uiteraard. Misschien een beetje too much voor sommige, maar voor ons werkt het:)[/QUOTE]

Deel Deze Pagina