Dat zal inderdaad een verschil zijn Reintje en Dani. Mijn man en ik spreken elkaar niet op werkdagen. Ja, voordat we naar ons werk gaan en nadat we weer thuiskomen natuurlijk wel. Maar tussendoor niet. In dit soort situaties zou ik een telefoontje wel op prijs stellen, maar ik zou het ook niks wereldschokkends vinden als hij het pas achteraf zou vertellen. Hij hoef me ook niet te bellen als hij een pleister op z'n vinger moet. En ik vind dit een redelijk onschuldige verwonding van ongeveer dezelfde categorie Maar als je normaal gesproken wel meerdere keren per dag even contact met elkaa hebt, zou ik het pok raar vinden als de ander dan niks zegt.
Ik moest even glimlachen om dit bericht, want volgens mij wilde dus de man van TS laatst niet naar de dokter toch? Dus best wel goed dat ie nu zelfs op de SEH zat. Ik denk dat het trouwens ligt aan wat er aan de hand is. Mijn man heeft ook een beroep waarin hij niet ongeschonden blijft meestal. Soms zie ik m thuis komen met dingen waarvan ik denk; zou je dat niet even laten controleren of op zijn minst even laten hechten of dichtplakken? Maar wel nee, hij heeft van die hechtpleisertjes in zijn portomonee zitten en plakt het zelf wel dicht. En laatst kon ik met dochterlief naar de dokterspost omdat ze van alles in haar neus had lopen proppen en maar bleef zeggen dat er iets in zat en niet uit kon. Dan hoort hij het als ie thuis is dat we even weg zijn geweest. Zou het ernstiger zijn, laat ik het natuurlijk wel even weten.
justme dat klopt inderdaad! Gelukkig is hij toen ook uiteindelijk naar de dokter gegaan en heeft bloed laten prikken. Niks aan het handje toen hoor, maar goed. ALS hij dus naar de dokter moet mag ik het niet weten.