jaaah we gaan toch voor een 2e wonder!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door paars, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Eindelijk het besluit is er!!

We gaan proberen om een broertje of zusje te krijgen voor julian!!
    Ik heb toch wel heeel erg getwijfeld hoor!
    Ik ben sinds september begonnen met een mbo opleiding.
    maar we hadden toch ook wel weer de kriebels om zwanger proberen te worden het lijkt ons beiden zo fijn dat ze kort op elkaar komen.. als ik wacht en mijn studie afrond moet ik op zoek naar een baan.. en dan is julian al gauw weer 4 jaar.. dus dan gaan we het nu proberen en hoop ik dat ik bij mn opleiding een korte tijd er uit kan om vervolgens af te ronden. en ik hoop dat dan ons gezinnetje compleet is als ik op zoek ga naar een baan!!!
    ik twijfelde echt heel erg! bang voor de reacties op school en bang dat ze gaan zeggen dat ik mn opleiding niet af kan maken..maar ja het is natuurlijk mijn leven!!! en ze kunnen mij niet van school sturen lijkt mij..

dus ik hoop dat ik me over een tijdje bij de zwangeren mag melden!!!:D

2. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    wat leuk het is echt leuk hoor twee dicht op elkaar mijn kindjes schelen 22 maanden en ze zijn nu altijd zo leuk met elkaar aan het spelen al vechten ze ook wel hahah..
    maar lijkt mij niet dat ze je van school af kunnen sturen voor school kan je ook heel veel thuis doen dus dat scheelt ook alweer
    veel sucses

3. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    het enigste waar ik pas echt over in zit is stage.. want ik ga in principe 2 dagen naar school en moet 16 uur stage lopen.. maar ja ik had toen we voor de 1e probeerden ook geen vaste baan en wist dat ik uiteidelijk weer naar school wou.. en dat is ook allemaal weer op zn pootjes terecht gekomen.. ik maak me altijd heel erg druk om dingen.. en ik ga nu leren dat ik dat niet moet doen... en gewoon doen wat wij het allerliefst willen:)

4. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    je hoeft in ieder geval geen 36 uur stage te lopen dat scheelt ook wel weer.. en ik denk niet dat je stage daar zo moeilijk over doet mijn zusje is nu ook eindelijk zwanger en die loopt ook stage zover ik weet doen ze hellemaal niet moeilijk .. ze betalen je niks of misschien een kleine vergoeding dus het kost ze verder niks.. je moet je er indd niet zo druk om maken dit komt ook allemaal wel op zijn pootjes terecht jullie moet lekker doen wat voor jullie goed voelt en ik zou zeggen veel succes met klussen:D

5. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    hey wat leuk joh! hoop dat het snel raak mag zijn

Deel Deze Pagina