Ik zou t ook niet willen eten. Als je eens wist hoeveel mensen met hun vingers in zo'n schaal graaien of t pakken en weer terugleggen...nee dank je de koekoek.
Die k*t surprise eieren bij de kassa... zucht. Papa heeft het ooit een keer toegestaan en nu elke keer gezeur..
Het wisselt, vaak een krentenbol, kaasblokje, kaasstengel of zo'n kindertoetje, gewoon omdat er dan weer een gek figuurtje op staat of er van die soort smarties bij zitten.
Banaan haha, ik weeg hem af, plak de sticker op een ander product, geef het aan bij de kassa en tijdens het boodschappen doen heeft zoonlief heerlijk genoten van zijn banaan!
Helemaal niets! Ze willen alleen in de winkelwagen zitten, ze willen hier en daar dan ook nog weleens wat uit de schappen plukken en dat moet ik ze dus nog zien af te leren...(is namelijk per ongeluk weleens gebeurd dat ze iets hadden meegenomen wat ik dus niet had gezien...)
Haha, nou deze mamma is wel eens met een zak bananen de winkel uitgelopen. Die had ik aan m'n kinderwagen hangen, helemaal vergeten. Ben wel ff teruggelopen hoor Hier moet mijn zoontje in de winkelwagen zitten als hij na 3 waarschuwingen met z'n handen aan de spullen zit. Dat werkt best